| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
1.5 timme Grupp-B
|
6 besök senaste veckan (6436 totalt) |
Ungefär min reaktion oxå, men men, åkbilderna behöver ju ingen översättning
_________________ Daniel Briander, Alfa Romeo 156 V6/ |
||||
Grymt. 500kb/sec...mer än ganska okej...otroligt okej ;-) /joakim _________________ - Joakim Lundberg - |
||||
|
satte den på tanknig från jobbet... tog ca: 8 timmar...
nu kommer denna länken upp.. å ja var tvungen att testa bara för sakens skull.. 1.36 minuter !!!!!! filmen får dock vänta tills imörra me å bli sedd, men en liten förhandstitt gav gåshud...
_________________ MackeMaehlum |
||||
Stort tack! 675Kb/s här. Har den hemma om 4min
Edit: Vilket ljud i audis gruppb maskiner! Bara ryser när man hör dom _________________ Daniel Gustafsson
|
||||
|
andra bilen i filmen.... min drömbil.....
sedan visas det även klipp på just den toyotan som jag postade bilder på motor..... _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Mycket bra hastighet, Firefox rapporterar stadigt 1140KB/sec . _________________ Anders Sandström |
||||
Nu blir det kul att se! Edit: Sicken film!!! Det här var något utav det bästa jag sett på riktigt, riktigt länge! Sicka bilar!!!
Johan Meissner: Tack för denna filmen!
_________________ Mattias Widar |
||||
037 är ju den absolut vackraste rallybilen någonsin, sen att den låter råball också är ju inte fel.
Toyotan verkade ha lite mer än 170-180 Hk också...
Nån mer än jag som har ljud/bild synk problem på vissa ställen? >
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
|
STORT tack för filmen!
Jag vet dock inte om man ska skratta eller gråta när man ser den: skratta för att Grp B-bilarna är de mest brutalt råa vagnar som förts fram på allmän väg eller gråta för att dagens WRC-bilar framstår som skämt i jämförelse. Att de sedan är betydligt snabbare är en annan femma... Jag tackar min lyckliga stjärna för att jag haft möjligheten att som ung tonåring se dessa bestar in action live med Blomquist, Eklund och olle Arnesson bakom ratten i backtävlingar, bilspeedway och rallycross! Är det någon som kanske har personliga erfarenheter/upplevelser av dessa bilar att dela med sig av till oss? P.S. Extra kul med rörliga bilder på Citroen BX i Grp B-utförande, det har jag aldrig sett förut! _________________ Nordschleife: 626 varv |
||||
nej jag har problem med osynkat ljud, men det är smällar man får ta antar jag. _________________ Björn Viklund Audi S2 Avant (brukshink) *Ny räser på gång* |
||||
och jag får inget ljud alls... > > >
|
||||
|
DVD
Vill inte va nån polis här och förstöra, men köp filmerna så har dom råd att göra fler. http://www.rallyscope.com/catalog/in
Mvh Perra _________________ P E Rundqvist |
||||
Ska försöka när jag fått ner den, säg bara var i filmen så ska ja försöka översätta. Borde inte vara några problem, har trots allt pratat franska längre än vad jag kan komma ihåg.. _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
|
|
||||
![]() |
Bilder o videos
1.5 timme Grupp-B
|
6 besök senaste veckan (6436 totalt) |