| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Server #1: oak [nere] San Marino!
|
733 besök totalt |
|
_________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
|
ohh.. Rätt skoj race!
Tyvärr råkade jag stå för boxningen den här veckan, klappade ove på rumpan efter startrakan så att han åkte av. Blev ni förvånade i starten när jag som 6:e bil drog om 3 bilar? ;-) Hade kortat alla växlar ett snäpp och det fungerade!
Sen kunde jag tyvärr inte hålla min 2:a plats utan blev omkörd av Jim, och sedan ThomasT som försvann med ca 15 sekunder. Efter 5-6 varv låg jag 3-4-5 sekunder efter ThomasT, och så såg det ut i flera varv, medan ove flåsade mig i nacken. Tyvärr(?) snurrade ove (eller något) ett par gånger efter att ha varit så nära som 1 sekund efter mig (det _känns_ i nerverna!). På sista varvet ser jag att ThomasT åker av banan i NÄST SISTA kurvan! Men ack ack, jag hinner ändå inte ikapp och han går imål en billängd före mig.
Sorry ove (igen)...
_________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
|
Rätt så skoj bana faktiskt.
Förutom att min bak hängde och slängde dom tre sista varven hade jag ett rätt lugnt race. Blev helt paff då jag hade 20sek ledning efter bara två varv
Ni måste kört bakfulla där bak
_________________ /Dusan Reljanovic |
|
|
|
|
![]() |
Racingsimulatorer
Server #1: oak [nere] San Marino!
|
733 besök totalt |