| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Slutresultat GTR2002serien säsong 1!
|
772 besök totalt |
|
Efter 12 tuffa race är första säsongen av rejsa.nu:s gtr2002serie slut!
ÖVERLÄGSEN vinnare blev Viktor "fuZe" Pousette med sina 219 poäng, 7 vunna race och 8 bästa kval. Ett stort grattis!! (se även blänkaren på förstasidan här på rejsa.nu Övriga resultat hittar du på hemsidan: http://djungeljim.no-ip.com/gtr2002/season01/ Ett tack till alla deltagare under den här säsongen - jag trodde aldrig responsen skulle bli så stor som den blev när jag startade serien! Med hjälp av Micael Johannssen sitter jag nu och fipplar ihop de sista pusselbitarna inför nästa säsong. Inom kort ska man kunna anmäla sig! |
||
|
Jag måste också instämma i ett stort tack. Du har lagt ned en massa tid
och hållit i detta på ett mycket trevligt sätt.
Mina Söndags rejs-berättelser har blivit en följetång i fikarummet på jobbet.
_________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||
|
Re: Slutresultat GTR2002serien säsong 1!
Man tackar så mycket
och tack själv Jim, har varit en skit bra serie, du har lyckats jätte bra. Jag kan ju säga så här, jag trodde aldrig att jag skulle gå och vinna hela serien, när första rejset var kört (på Donington) så var jag skit glad för att jag kommit på 3:e plats. Efter de att jag kommit in 3:a så kände jag att jag kunde hänga med killarna där framme, om jag sen bara trände lite till så skulle jag nog till och med kunna vinna nåt rejs. Måndagen efter första rejset så blev de hård träningn på Mugello (okej då, de var inte bara måndagen jag tränade ) och de visade sig att jag kom på rätt fort hur NGT bilarna skulle hanteras och jag kände att de började gå fort (men var de snabbt nog???)
Men fifan så pirrit de var när de var dags för rejs (jag hade ju ingen aning om träningen hade givit nåt). Efter 15 min kval så stog de till slut mitt namn längst upp på min kvallistan YEEEEEEESSSSSSSS tänkte jag. Jag hade även den bästa fajten under hela seriens gång just de rejset (tror de var med Samuel GTR) men jag lyckades till slut vinna. Sen har de bara rullat på
Men den kommande säsongen kommer bli tuff, finns många snabba, men jag hoppas på att få stå överst på pallen igen när säsongen är slut. PS. Får ju tacka min före detta arbetskamrat P.P. (Patrik Petersson) som gav mig spelet och fick mig att börja köra NGT-GT bilar på datorn _________________ mvh Viktor Pousette |
||
Jag va bara med i dom 2 första loppen men hade skitkul. Tyvärr passar inte söndagar mig nåt vidare så det blev bara 2 race. Men jag va ju bäst av alla som bara kört 2 gånger iallafall
Jag dyker nog upp i säsong 2 också i nåt enstaka race men då i en porsche. |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
772 besök totalt |