Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 9626 besök totalt |
Kommer mera bilder. Du var lite för snabbt inne... ![]() _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||||
Grattis Peter!
Han som har Porschen med Kahn fälgarna fick packa om väskan när han och frugan kom hem, och raka vägen till BB. Det blev en tjej. Så grattis till Mats oxå Mvh _________________ Pelle Mattsson Btg: 9:04:8 Scuderia Hanseat våren -09 |
||||
Var hittar nni bilder? Förutom i denna tråd....
Tycker eventet var mycket lyckat. En kul blandning på bilar. Verkligen kul. Jag släpade med mig en Porsche Boxter ägare som aldrig varit på bana...han log stort. Dock, kom han hem och försökte förklara varför han var tvungen att snart köpa nnya däck... MVH Daniel
_________________ Daniel Arenholm |
||||
Daniel min Kära kusin
Kul å träffas igen gå in på bildspecial Track Day Mantorp 2005-06-05 på motor klubben sida (expressen) har du butt bromsvätska än? _________________ ANDERS CALMEGÅRD |
||||
Ja, Daniel, var? http://motorklubben.expressen.se ... Om du är medlem, förstås! ![]() _________________ Ulrika Söderpalm Löhr |
||||
Hej ulli tack för all hjälp på mantorp Har inte kunnat sova pga. mitt spårval i parisen ![]() Kommer ni till kinnekulle den 11? (pcs) om, så ses vi då _________________ ANDERS CALMEGÅRD |
||||
Sseeena kusin
Måste vara den mest gömda länken i världen. Navigationen på sidan är lite förvirrande. Har du direkt URL? Nej....inget byte än. Ska görra det till nästa tillf. Men hästarna saknas ju ändå.... ;-) D
||||
*ler* jag letade ju (i5min).... ahhhh....
KLART jag e medl.!!! Daniel
||||
Ja du, lyssna på erfarenheten så kapar du ett par sekunder där! ![]() ![]() Du kör riktigt bra, Anders, och slipar du lite på spårvalet i vissa partier bara, har du kommit en bra bit på väg. ![]() Nej, tyvärr kommer vi inte till Kullen. Det blir många helger ändå med PCS, SLC och Motorklubben, så någonstans måste man prioritera. ![]() Nästa gång på asfalt blir Mantorp 17-18/6 3h med SLC och 19/6 Track Trial på Tullinge. Dyker du upp där, kanske? Ha det bra på Kinnekulle! _________________ Ulrika Söderpalm Löhr |
||||
Ja, var?
Under "repotage" och Ford till Ferarri finns det en (1) bild, nåt annat kan jag inte hitta, klickar man "bandagar" kommer man in i en loop där man bara klickar runt sig bland spashsidor där det står typ: på våra bandagar kan du köra med din egen bil på bana! men inte så mycket mer. Förvirrande är ett understatement. ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
Vid sidan av artikeln finns en liten rubrik "Bildspecial" och under den står med fet stil Track Day Matorp 2005-06-05. Klickar man där kan se 28 bilder med kommentarer. Uppbyggt enligt Expressens hemsides-concept, alla artiklar oavsett övrig hemhörighet i tidningen är uppbyggda på samma sätt. Skulle tro att det som förvirrar mest är annonsen som kommer direkt under ingressen. Detta är tyvärr utanför min kontroll... _________________ Ulrika Söderpalm Löhr |
||||
Där du...
![]() Det där inlägget förklarade en del om varför det är så otrolihgt rörigt också, kvällstidningarnas siter tenderar ju att bara exponera precis det dom vill exponera och allt annat hittar man inte. Helt vidriga ut användarsynpunkt men säkert jättebra om man vill pressa ut ett budskap. ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
PCSR
PCSR ???? ![]()
||||
Re: PCSR
PCSR = PCS Racing PCS = Porsche Club Sverige PCS Racing heter klubben, Michelin Porsche Challenge heter serien. Klubben är SBF ansluten och fristående från, men med nära samarbete med PCS. Capito? ![]() ![]() _________________ Ulrika Söderpalm Löhr |
||||
...mmm... Och i detta falla vill man pressa ut att det är kul att köra på bana. ![]() Men jag håller med om att den fasta formen är till vissa delar kan göra det rörigt. Det tar ett tag innan allt hittar sin form. Vi tittar hela tiden nu på hur vi kan anpassa Motorklubben för att få en klarare bild för medlemmarna. Vi lyssnar givetvis gärna på alla förslag till förbättringar ni har! ![]() _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||||
Re: Vi är i tidningen!
I Expressen Motor för att vara exakt. Det är bara i Stockholmsupplagan som Motor finns i sporten. I riksupplagan (inklusive GT och Kvällsposten) finns det i huvudtidningen. _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 9626 besök totalt |