Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1250 besök totalt |
SBF:s "banåkamöte"?
SBF hade ju ett möte med div. klubbar nu i helgen där det diskuterades banträffar och ev. regelverk för sådana. Någon som var där och kan förmedla vad och hur det sades? _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Re: SBF:s "banåkamöte"?
Mycket intressant att höra. Jag var på väg men mina planer för helgen kom ju att ändras av familjeskäl. _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||
Haaaaalllllllååååååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det måste väl ändå funnits någon som var där? Det som avhandlades lär ju påverka oss alla, och jag är verkligen nyfiken på om det blir åt det positiva eller negativa hållet. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Jag var inte där personligen men har "suttit på medhörning" i eftersnacket.
Min tolkning är att mötet var positivt, racingutskottet är lyhörda och har insett att klubbträffarna är en bra grogrund för nya tävlande. _________________ /Kristian Elisson |
||
Hoppas verkligen det är så. Lite uppstyrning, eller rättare sagt, gemensam styrning kan nog vara rätt väg att gå. Bara det inte blir för stolpigt.
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Lite synd att inte vi vanliga dödliga får se vad som framkom... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Jag tycker att de som var där gärna skriver här osså...
och att de som är banträffsansvariga och alltså är i det forumet rapporterar lite då och då här i de öppna forumen om det händer nåt stort eller smått ![]() ![]() _________________ ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1250 besök totalt |