Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1480 besök totalt |
googla på rodenstock och racing ![]() ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Borde inte genartion 1 av celican vara alldeles ypperlig att göra banrejsare av... enligt mitt tycke en trevlig och rolig bil om man hittar någon som rosten inte dödat helt.
|
||||
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Behövs väl google för att känna igen en gammal Gr 5 Toyota????
![]() ![]() Fanns rätt mycket kul i gr 5 slutet 70-tal tidigt 80-tal. TTE ägnade sig inte bara åt rally. (men jag vet ärligt talat inte om de var inbladnade i dessa gr 5 bilar, lackeringen tyder dock på det.) _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||
Jag har haft och har tankarna på att någon gång köpa en celica st2000 och bygga banbil av. Dock är det som sagt svårt att hitta en i bra skick. |
||||
Det var nog den finaste kommentar en ris-kokare någonsin fått! ![]() _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1480 besök totalt |