| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Vi ska köra söndagsrace någon som vill vara med?
|
3 besök senaste veckan (3617 totalt) |
|
Heisann og takk til alle som kjorte lopet. Det var et kjempebra race og Stacken vant fortjent
Jeg visste ikke at det var så mange som skulle race med oss, derfor var det en limit på 10stk. Har en 2.2Mbit upload linje, noen som vet hvor mange jeg kan takle å hoste?
_________________ Helge Alsaker |
||||
Det har funkat klockrent för mig i 1 månads tid och brandväggen ÄR urkopplad.Vad det berodde på igår har jag ingen aning om men besvikelsen blir SÅ stor när man åker,speciellt när det är kval och man ej kommer in igen.Vi hade liknande problem förut när vi körde direkt ip och det var därför vi började köra i lobbyn i stället.om det hjälper vet jag ej men det blev som sagt bättre förra gången.Ja ja,skit samma för idag är en ny dag med CSS
|
||||
|
på söndag kommer det köras mer racing, 21.00 kör vi Spa, återkommer med detaljer
det hela är en del av vårt lilla mästerskap i IRC-kanalen #simulations (server: irc.gamesurge.net) info om det finns här: http://yoeyo.com/simulations/wrsc/ det är inget blodigt allvar men vi tyckte det kunde vara kul att samla resultaten nånstans Spa är exhibition race nr3 sen kör vi igång med Barcelona.. racen kommer förmodligen gå 20.00 _________________ Martin Öberg
|
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Vi ska köra söndagsrace någon som vill vara med?
|
3 besök senaste veckan (3617 totalt) |