| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
#simulations GTR-liga nu under sommaren
|
1917 besök totalt |
|
IRC-kanalen #simulations (server: irc.gamesurge.net) kör ett litet mästerskap nu under sommaren info om det finns här: http://yoeyo.com/simulations/wrsc/ reglerna finns även där och dem har vi kommit fram till tillsammans via IRC, ingenting är väl 100% fastställt så har ni några synpunkter där så hojta till så ska jag ta upp det med de andra. det är inget blodigt allvar men vi tyckte det kunde vara kul att samla resultaten nånstans Spa är exhibition race nr3 och körs på söndag (12/6) 21.00 sen kör vi igång med Barcelona.. Ordinarie racen kommer förmodligen gå 20.00 Det är ok att vara med även om man bara kan köra i ett av racen men våra ordinare tävlande kommer att ges företräde om det blir uppkopplingsstrul
Har ni några frågor så ställ dem här eller ni som når mig på andra vis kan givetvis ställa dem där... _________________ Martin Öberg
|
||
|
låter intressant, dock har jag svårt att förstå vilken tid på söndag som det ska köras samt vars? direct ip eller public...
i övrigt ifall jag uppfattat korrekt så är det valfri bil och valfri vy, enda som jag är lite skeptisk till är low abs, men iofs så behöver jag inte använda det även om det är tillåtet. |
||
ok, bara veta sen vilket ip det blir, postas det här eller? jag hoppas att jag kan vara med
|
||
|
Kör ni rejs redan? Efter att jag äntligen lyckats komma online med det förbenade speljävlet står det att jag bara kan joina under practice.
Jag är inte så bitter som jag låter
Kan man inte köra via racemore eller nåt? Det funkar varje gång för mig. _________________ Claes Wikdahl Audi RS4 B9 2018 |
||
|
Sorry mina hårda ordval men here it goes...
Det här jävla buggiga ski*spelet kommer jag att kasta långt åt hel*ette då det inte fungerar ens för 20%... Jag kommer att börja lägga pasians o spela bingo o ta långa skogspromenader i ösregn med som kompanjon.
Hadde inte Kimi tagit sin tredje vinst för säsongen ikväll så hadde jag nog knytit snaran.
Det började med att jag kopplade upp mig o allt flöt på, sitter o kvalar en stund (ca10min), oj vilka konstiga stillastående rökmoln tänkte jag. Bäst att jag går in i depån o kollar, ok klockan rullar, vissa gubbar gröna andra gula som det brukar va om man e av eller på banan i monitor. Ut igen o kör, men va f*n, rökmolnen e kvar. In i depån o kolla igen, om jag vill köra "monitor" på en bil så står allt still argh... hoppar ut från servern o skall koppla upp igen så säger den "you can only join in practice". Där slutar min saga som GTR förare, har nån synpunkter eller tips så ge mig dom mer än gärna då själva grundliret är bra, men jag hatar att köra mot AI. _________________ Jhonny Kokko |
||
|
synd att det blev en sån tvärstart av rejset, hann inte vara med att det blev race, från q1 till race direkt utan förvarning i chatten, det var lite dåligt.
|
||
|
alltså det sades flera gånger i chatten innan racet kördes igång iaf såg jag det så
jaja det sket sig för mig redan på första varvet kasade ut i gruset och slog sönder hela bilen.. jag körde ändå skitlungt och bromsade väldigt tidigt.. argh jag hatar Spa i GTR! (mja den är rätt trevlig men just nu iaf) _________________ Martin Öberg
|
||
Hmm jag loggade in på servern ca 21:20 alltså 20min efter F1 hade slutat? Eller du kanske såg nån eftersänding? _________________ Martin Öberg
|
||
|
|
||
|
Sorry if the race seemed to start too quickly, but we were all waiting for Zabb for over 5mins, repeatedly telling him to "pit in race is about to start". He didn't seem to stop even after that and was continuing to drive, so I had little patience and went for Next Event. Sorry, but it looked like we were all ready.
AND....that 30sec timer before race start is soooooooooooooo lame. The Host should decide when the race starts, not the game...
_________________ Helge Alsaker |
||
|
Jag har stängt av chat in-game.. Lite dumt kanske, men det är grymt störande annars.
Detta spel har hittills framkallat 98% varierande ilska och 2% nöje för min del... Varför fortsätter man att trilskas? Jag beställde t om ett nytt grafikkort för att få bättre snurr på spelet. Det kortet var trasigt då jag fick det och är just nu på inspektion. Var 3 veckor sen jag beställde det. Det sattans GTR smittar av sig... Höll på i över en vecka innan jag fick igång patch 1.3 och uppåt också... ICKE publikvänligt... oh well
_________________ Claes Wikdahl Audi RS4 B9 2018 |
||
|
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1917 besök totalt |