| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 318is -91
|
2532 besök totalt |
|
Nu ska is'en bort till förmån för något annat med användbart baksäte
Det är en 91'a med taklucka, sitter ställbara gula koni runtom med kilenfjädrar på. Sittafaststol samt mockaratt är även monterat (orginal ratt och stol medföljer). Soppapump byttes nyligen, samt relativt fräscha frambelägg. I princip bara lufta bromsarna och ut och köra på bana
Det är INTE en superfin pedantskött bil med megaputs, rost finns, samt även lite lacksläpp, men det är heller ingen rishög. 2direkta fel finns på bilen: 1. Tempgivaren till vattnet behöver nog bytas, den funkar inte så värst bra innan grejjerna blir varma. 2. En del av innerskärmen i vänster hjulhus (fram) behöver inhandlas då det ena kördes sönder på en isvall i malmby under vinterns sladdbana, luftstyrningen finns dock kvar. Lite bilder:
P.S. det är inte bagageluckan som läcker olja på den sista bilden, utan bara jag som råkade tappa ut en massa spillolja på min p-ruta
Pris: tja, vad kan man begära, vi säger 22tusen så får vi se om någon nappar
EDIT: Pris 20tusen. EDIT IGEN: Pris 18tusen. |
||
21.4k mil ung. har den gått. Mailadressen i min profil var visst lite gammal, ser till att uppdatera den. Jag går lättast att nå på pm annars, så du kan pm'a vad du vill byta med så får vi se om det är intressant
|
||
Jag ändrade emailadressen, självfallet blev jag kontot innaktivt, och jag var inte någonstans i närheten av hem pc'n så jag kunde aktivera från den nya emailadressen... snacka om osis
Nu funkar iaf både email och pm
|
||
Hrm, funkar för andra
Du kan nå mig på 0735001765 eller bunz@bredband.net
|
||
![]() |
SÄLJES
|
2532 besök totalt |