| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
F1C Modar
|
2809 besök totalt |
|
F1C Modar
Är det inte några som kör någon av F1c modarna nu,?? Jag har testat WGTS moden lite nu på morgonen o den är riktigt kul att köra,Grafik o ljud är väl inte det bästa men förövrigt så är det ok
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
|
|
|
Nu så Kavic är F1C installerat.Även WGTS,men vilka fler ska jag installera tycker du?Vilka kommer vi att gasa?Tror att till och med Niklas kommer att börja gasa igen med lite hederlig gammal F1C igen
|
|
Hojt!
Då var man tillbaka efter helgen....hehe och så ska man till Kalmar på onsdag eftermiddag till söndag kväll! Suck! Det hinns tyvärr inte med så mkt rejsing tyvärr den här årstiden.... Vi får se om det blir nån regning dag då kanske man installerar F1C igen....
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Några av oss har börjat köra ETCC igen ... nu med versionen Evolution. Lite nostalgikul faktiskt. Vi kör på F1rst2.
Har inte testat WGTS och kommer nog inte att göra det. GTR måste väl ändå ligga hästländer före? |
|
WGTS är enklare än GTR + att det FUNKAR online
GTR är väl den ultimata racingcimulatorn men ack så strulig än så länge online tyvärr.Jag har tröttnat på det strulet och kör tyvärr inte GTR så mycket längre Nu för tiden är det mest CS Source |
|
Min kolega försöker dra ner mig i World of Warcraft träsket.
Ska jag vara ärlig så är det inte långt ifrån då det strular lite förmycket i GTR fortfarande. Hoppas att dom får mer stil på online delen till höst/vintersäsongen. Mvh En blivande orch _________________ Jhonny Kokko |
|
Jorpa!!!Köp HL2 eller CS Source och bli med och skjut lite i stället!!!!!!!!!!!!!!!Jag är den enda SRM:are där ju
|
|
Ska ladda hem den och se om den funkar denna gång...första gången så funkade den inte nåt bra för mig men ska ge modden en ärlig chans men först är det F1 på 4+
|
|
Schumi...
om du bara visste hur mycket CS jag har lirat
La av skjutandet i vintras, får så dåligt humör om inte alla i teamet spelar 100% (jag vet man skall inte hetsa upp sig men men... ). GTR får nog det ganska fridfullt här hemma hos mig förutom vissa spontanrejsa eller om det dyker upp en patch som trollar fram 10miljoner till mig eller ett fullt fungerande GTR-online. Så det lutar åt WOW för min del tyvärr. _________________ Jhonny Kokko |
|
ok,Jorpa.Håller med dig om GTR...blir ett fridfullt liv för det spelet här hemma oxå.Angående CS så har jag fått erbjudande om att gå med i klaner men avstår för då börjar kraven.Jag är där för att skjuta lite och ha skoj
|
|
|
|
Tjena,här kan du ladda ner de flesta banorna till F1C: http://www.m4driving.it/files/1572.h
|
![]() |
Racingsimulatorer
F1C Modar
|
2809 besök totalt |