Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1832 besök totalt |
FIAT, ABARTH, AUTOBIANCHI presentation & bilder
Hejsan, jag är väldigt nyfiken på Era bilar vad ni har gjort på dem osv gärna bilder på dem. själv har jag en A112 junior smurf blå som jag införskaffade för ett år sedan, Mycket rolig bil. har haft en del "sportbilar" bla 3000GT celica GT4 men helt klart har denna lilla sak gett mest för pengarna. under vintern som varit har det rensats plast detaljer på utsidan och lagats rost. bytt motor, ratt osv givetvis från en Abarth kostnad hitills ,, A112 5000 kr /komplett Abarth 1500 kr och sedan lite smått och gott för reparationerna 2000 kr. kommer med bilder inom kort. finns det någon trim guru här på abarth motorer så dela gärna med er. .................................................................. Önske lista - helt plast skydd för skopet på huvet - nya fälgar _________________ //Johan Ringvall |
Jag har en Lancia A112 Abarth -85
Köpte en Junior som extrabil åt sambon men fick sedan upp intresset för en Abarth Tog 6 mån innan jag hittade ett gångbart exemplar. Körde med den i 2 år innan jag bestämde mej för att renovera den. Sen skenade det bara iväg. Tyvärr är jag lite hemlighetsfull innan bilen blir klar men den kommer nog gå liiite fortare än orginal ![]() Abarth till vänster o Junior till höger ![]() _________________ Tomas Svensson |
Min fiat finns att läsa om här
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1832 besök totalt |