| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
SUgen på en Act-lab växelspak
|
1831 besök totalt |
|
Har en ny sån liggandes som jag vill bli av med för jag har ingen användnig av den. Så är de nån som vill köpa den? Ge ett seriöst bud och lägg inga bud om ni inte är säkra på att ni vill köpa den eller att ni inte har pengar för de har jag varit med om förut. Den kan skickas eller så kan du hämta den i Avesta. _________________ //Dennis Nielsen |
||||
|
Hallå, började leta febrilt efter act labs grejer och hittade faktist en leverantör som har shiften..
Se nedan: Hej Force RS ratten är tyvärr slut, det finns bara kvar Force RS Shifter. Växelspaken till Force RS. Med vänlig hälsning Mats Netvaruhuset www.netvaruhuset.se _________________ Johan Carlsson |
||||
Jag tippsade själv om den länken för några månader sedan efter att ha varit i kontakt med netvaruhuset. Kanska ska köpa sig en trots allt, de säljs begagnade på ebay och Race Sim central för hutlösa $150
http://forum.rscnet.org/forumdisplay _________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
||||
|
Enda problemet är att det inte är USB varianten utan den som man ansluter via Force RS ratten.
Funderar på om den där 2-in-1 USB adaptern kunde vara en lösning... Nån som vet ? http://www.act-labs.com/scripts/prod _________________ Mikael Hasslo |
||||
Enda skillnaden på RS Shiftern och GPL USB Shiftern är att till GPL USB Shiftern följer det med 2-in-1 USB adaptern och kabel till den. _________________ Stefan Sjöström |
||||
|
Mao så är det bara att slå till på Netvaruhusets shifter förutsatt att 2-in-1 adaptern går att beställa löst från Act-Labs.
15$ + 6$ i frakt är väl överkomligt om man vet att det funkar... Ska bara kolla så dom fortfarande säljer den. _________________ Mikael Hasslo |
||||
Jaså din burk funkar, varför gasar du inte GTR nått då?? SSR hart ju en najs turnering igång t.o.m. gamlingen är med :P |
||||
Du menar dig själv nu väl??
|
||||
Jag skulle gärna vara med, dock har jag inte fått senaste GTR-patchen att fungera. (detta av mycket förklarliga anledningar som jag för övrigt skäms över )
Får blir till att utmana i GTL senare, ett spel jag tror kommer passa mig. _________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
||||
|
tog du åt dig Cawwa? hihihi många gamlingar med i jfr med Barneby, Apropå GTL, den blir säkert kanonbra, bara det inte är för mye krångel med att få igång alla bilar. Sen finns det väl risk att du(Barneby) får samma problem med GTL i multiplayer
ursäkta avsteget från urspungstråden... |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1831 besök totalt |