Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (4021 totalt) |
Uppar lite!
![]() Är det något på G? Vem arrangerar? När blir det officiellt? om vi är för få som visar intresse, kan jag alltid kolla med Trans Am resp Camaroklubben... Då kommer det ju lite riktiga bilar också! ![]() |
||||||
Jag har tatt på mig att få fram ett JA/NEJ från ängeholmshållet _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
|
||||||
När tänker de bestämma sig då? Jag är ju otålig, och måste få veta! ![]() |
||||||
om jag ska vara realistisk så kommer inte pontiacen vara ihop tills dess med tanke på att jag bara är ledig en dag innan den 23e..
![]() I augusti är jag ledig 7 dagar/vecka dock! ![]() |
||||||
men jag kan flytta back min förarstol 50cm så kan du testa min bil om du vill det ? ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
tror du verkligen det räcker med 50 cm? ![]() Du är ju pytteliten ![]() om jag kan komma från jobbet, får du gärna flytta tillbaka stolen! Finns det platser över, har jag en firebirdpolare som vill köra! |
||||||
ok, då tar jag på mig som min livsuppgift att arrangera något i skåne nästa år! Men bara om du och Loffas blir medlemmar igen ![]() ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||||
Det tog jag som ett löfte, men nu fegas det... ![]() ![]() /Anders _________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||||||
Skruvsugen? Jag kan visa vägen till mitt garage ![]() |
||||||
skall nog inte behövas någon maxgräns på deltagarantalet tror jag _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
![]() Skall vi kanske sikta på en dag i Augusti istället, en hel del verkar ju inte kunna den 23/7? /A _________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||||||
![]() ![]() Inte 13-15e bara, då är jag på raggarträff! ![]() |
||||||
låter bättre - men varför då inte satsa på en helgdag - när alla tävlingar är slut för året - September kanske ? jag har fortfarande ej fått någe svar tyvärr ! _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
varför inte satsa på mer än en dag direkt? Intresset lär ju finnas två ggr gissar jag
![]() För övrigt är inte min bil hel till det datumet - fick topparna idag, men inga pinnbultar till dem... ![]() ![]() |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (4021 totalt) |