Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1386 besök totalt |
Vart är Lestrup?
http://www.stcc.se/pages/resultat_20 Vart är Lestrup? Han verkar inte vara med på Anderstorps JTCC race... Problem med bilen? ![]() Roger Eriksson som åkte ut i mitten av ZTV:s Pole Position ser riktigt vass ut! Han har stadigt plockat 3-4:e placeringar och vann kvalet i Anderstorp. ![]() Sedan är han väl bara 17år också, kan bli en ritkigt vass förare i framtiden ![]() _________________ Rachid Rachid |
||
_________________ Andreas Zolnir |
||
Så han gick över till Radical? Gissar på att Mini Cooper bilen inte kunde leverera. Lestrup är ju en bra förare ![]() Hoppas att det går bättre i Radical iallafall! ![]() _________________ Rachid Rachid |
||
Enligt Fredrik var det styrboxen som inte fungerade som den skulle. De behövde programera om den men det var ingen som kunde göra det förrän senare i nästa vecka. Detta sades i en intervju med Fredrik på Viasat. _________________ Chalmers Formula Student 2010 och 2011 E30 325 24v Katadzic |
||
Trevligt om det dyker upp en Radical-stol om takbilen krånglar. Var köper man såna försäkringar?
![]() ![]() *Från en som inte skulle ha råd med försäkringen och dessutom köra pinsamt sakta i en Radical..... ![]() Hoppas iaf att det löser sig för Lestrup, vet ingen förare som blivit så nagelfaren på den nivån. Men myntet som är offentligeten genom PP har väl två sidor det också, antar jag. _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||
han gjorde riktigt bra ifrån sig i Radical , som sagt låg 2:a i andra rejset innna bilen gav upp
|
||
Radical styrningen fick Fredrik pröjsa själv, så jag vet inte om den "försäkringen" är så bra ![]() Med tanke på att han missade hela fredags träningen (det blev klart att han skulle köra Radical sent på kvällen), så tycker jag att att det gick helt ok. Synd att han var tvungen att bryta andra racet pga lågt oljetryck i motorn. _________________ S tefan Ir lander |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1386 besök totalt |