Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3716 besök totalt |
_________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||
Vi valde att avbryta då det endast var 2 bilar klara till detta ![]() Jag hoppas att folket förstår oss ang: detta. Allt kan tyvärr inte ge enligt planerna... ![]() Som jag såg på det så funkar det ej med att bara ha två bilar som cirkulerar runt 4000m bana på tvären - varje varv lär ju ta oss ca 3 min då... Publiken hade ju hunnit gå & köpa dricka & köa för hamburgare mellan varven... om det dock hade varit 5-6 bilar som vi hade planerat in så hade det varit mkt lättare. Se gärna länken som dstr hänvisar till. MVH/ ........kristian ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
Två killar som skulle köra vart ej klara som de lovat (en skyline & en BMW). Jag hörde mig för på flera ställen, med flera stycken förare som jag vet gillar att sladda, dock ingen som nappade. bla. Asconamannen & hans kompis på drifting.se's forum k _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
Ja, det var lite tråkigt att inte fler kunde komma och köra än Kristian å jag.. Men vi får hoppas på bättre uppslutning till DTC på Sturup den 25-26/6
![]() |
||
som det vart nu så hade Thed Björk iaf lite drifting-show medans han sjutsade runt sponsorer i en M3
|
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3716 besök totalt |