| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: E30 320ik från 88.
|
2885 besök totalt |
|
Lite snabb info: BMW E30 320ik från 1988. Bronzitbeigemetallic. Skattad och besiktigad till slutet av året. Regnummer: NNN415. 25k mil. Har agerat vinterbil till mig sedan november. 11 000:- eller femsiffriga bud. Mer info finns här: http://www.bilannonser.se/showCar.as Ev. frågor osv kan vi ta här, via mail (roger.medin@gmail.com) eller telefon: 0739-304204. Skall leta rätt på en Miata nu (gamla modellen) så har ni en sådan som skall säljas och vill ha en BMW i inbyte så säg till. _________________ Mvh Roger Medin - Borås BMW |
||
|
Kan tillägga att den låter frisk i motor och låda och är väldigt komfortabel, stötdämpare skall vara bytta för något år sedan.
Kan fota rost lite närmre om någon skulle vara intresserad. _________________ Mvh Roger Medin - Borås BMW |
||
|
En som skall kika på den nu i helgen, köper inte han den så ställer jag av den och sänker priset till 9000:-
Vill ingen ha den så får den stå till vintern och brukas av mig ett tag till
Mvh Medin _________________ Mvh Roger Medin - Borås BMW |
||
|
_________________ René Larsen |
||
|
Tackar Turn 5, missade det helt.
Här har vi lite färska bilder också: http://web.comhem.se/~u39206638/aj/B Mvh _________________ Mvh Roger Medin - Borås BMW |
||
|
Finns bilen kvar?
Har du kvar bilen kan du väl skicka mig ett mail på fredrik@egerborn.se Mvh Fredrik _________________ /Egerborn |
||
|
Då gör vi ett sista försök
Har en annan (tuffare) vinterbil på G så behöver inte BMWn alls längre. Slängde i ett nytt batteri idag och startade upp den utan problem, alla lampor i checkpanelen släckta Räcker nog med att motionera bromsar och ev. byta stift (gick lite orent på höga varv när den var kall) för att den skall rulla igenom besiktningen. Priset nu är 5500:- och inte ett öre mindre för den som hämtar den innan helgen. Avställd och obes. därav priset. Den står i Borås och mig når ni på tele: 0739-304204 eller mail: roger.medin@gmail.com Mvh Roger _________________ Mvh Roger Medin - Borås BMW |
||
|
|
||
|
Stämmer fint, sedan så är 1988 ett ganska knepigt år gällande katalysator. Man måste ha en katalysator på bilen men den behöver inte fungera
Så vill man ha den där lilla extra hästkraften som gör den sista hundradelen så är det bara att rensa katten
1987 behövde man ingen alls och 1989 behöver man en som fungerar. Mvh Medin _________________ Mvh Roger Medin - Borås BMW |
||
Hej! Jag har en 87'a MED kat... betyder detta att jag kan slänga bort den och bara köra igenom besiktningen utan problem nästa gång?? Jag har en kat som väntar på att bli rensad... men jag kanske inte behöver lägga någon tid på det om jag bara kan montera raka rör i kattens iställe? _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||
|
Njae..
Katalysatorn ska finnas där om den satt där från fabrik. Den ska dessutom erbjudas möjlighet att fungera. om den är rensad så har man ju så att säga fråntagit katten möjligheten att fungera.. Men gör man det snyggt så syns det ju inte... _________________ /Anton Lillsund |
||
![]() |
SÄLJES
|
2885 besök totalt |