| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
2005-06-18 SLC Mantorp (många bilder)
|
<< 1, 2 4 besök senaste veckan (13907 totalt) |
Tack och bock för alla kommentarer! Det är både uppmuntrande och uppskattat.
Jag har en Fuji digital systemkamera och på de flesta av bilderna ovan har jag använt ett 100-300 mm objektiv. Är inte medlem i fotoklubben - alldeles för lite bilar där
_________________ Magnus Glantz |
||||||
|
Re: 2005-06-18 SLC Mantorp (många bilder)
Håller helt med, dessutom fick ett antal ekipage chansen att tävla både i SLC och modsport samma helg Du har fått till riktiga toppenbilder.
Hon kör i Modsport. _________________ /Greger Ohlsson |
||||||
Stämmer bra, fel av mig
_________________ /Kristian Elisson |
||||||
|
Verkar som att alla är överens om att det var trevligt med SPVM på besök! Kan meddela att de är tillbaks hos oss när vi kör på Anderstorp i September. _________________ /Kristian Elisson |
||||||
|
Även vi förare (iallafall jag) tycker att det är kul att köra med slc. Min egen högst personliga åsikt är att sportvagnsmästerskapet passar bättre tillsammans med slc än med rhk men det kan ju ha att göra med vad jag tycker om historisk racing att göra. Dock var väntan på söndagen aningen lång... _________________ Erik Lundkvist |
||||||
Magnus Glantz, Team Schwedenkreuz, SLC och Mantorp Park. Måste vara en perfekt kombination, många som gillar den bilden _________________ /Kristian Elisson |
||||||
Jo det kan jag tänka mig det . samt att man blir lite avundsjuk... ser ju så himla härligt ut !
_________________ Johan - Prospekterar Cayman |
||||||
|
|
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
2005-06-18 SLC Mantorp (många bilder)
|
<< 1, 2 4 besök senaste veckan (13907 totalt) |