| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Köpa GTR ?
|
3 besök senaste veckan (2411 totalt) |
|
Köpa GTR ?
HI. Är det detta som ni spelar här? LÄNK ----> GTR Game Tänkte köpa spelet... bra pris på det med.. _________________ Mikael Göransson _____________________ Tomt i garaget. |
||||
|
_________________ David Olofson olofson.net Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda! Följebil: BMW 530i E61 M |
||||
|
|
||||
|
Webhallen som faktiskt har en butik i sthlm säljer också för 299:- detta gör att man ska få köpa spelet hos Game för 299
_________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||||
|
Re: Köpa GTR ?
Köp spelet och va med oss och lira |
||||
|
Är ju tanken med det hela : ) _________________ Mikael Göransson _____________________ Tomt i garaget. |
||||
Funkar fint online för mig, inga problem alls buggar bara då folk med klena burkar och dålig uppkopling är med.
|
||||
|
Räcker det ej med 8mbit lina så vet i f-n rent ut sagt...är det för klent Tibur???Har ingen brandvägg och testade utan routern och ändå funkar det ibland bara...iofs har jag Telia(Felia) om det kan vara problemet???Allvarligt talat så började problemen med 1.4 patchen tyvärr och det är absolut inte bara jag som har det problemet...så snälla Tibur:kan du vägleda mig i vad som är fel för mig så jag kan börja leka lite med er oxå!?
|
||||
|
Schumi, häng på RSCs "Tokig Torsdags Race" för att se om det funkar bättre där.
http://forum.rscnet.org/showthread.p _________________ Ainis Noritis |
||||
Ska hänga på och testa,är inte en omöjlig sate...men det får bli om en vecka då för det blev CS Source i kväll |
||||
8 i bägge riktningarna eller 8 ner och 1 upp?? Sånt spelar ju med in då trafik ofta behöver gå i bägge riktningar! *adsl linor brukar väl vara 8/1...* |
||||
|
jag har telia adsl 1mb upp och ned, online funka kasst med win98se, så XP är ett måste som os. Sen är det minneskrävande jag kör 2 st 512 dual channell 200mhz och det funkar, hade tidigare 2st 256mb men blev för lite. sen som inställnin i GTR så verkar instälningen att ha som isdn funka bäst.
|
||||
|
Har 8 ner och 1 upp,mina dator uppgifter:3.4Ghz,1024DDR2 i ram,320Gb hårddisk,GeForce6800GT och kör med XP pro...tycker att det skulle funka rätt så funt väl?Får prova att ha ISDN inställt oxå
Skit samma för nu är det midsommarafton så jag önskar er alla en trevlig kväll
|
||||
|
Sitter nu med ett ex av GTR... som följd av köpet av spel så sitter jag men en ny dator med ska bara försöka få allt att fungera... Och en del träning med sen är jag med er o kör... vika banor kör ni ?
_________________ Mikael Göransson _____________________ Tomt i garaget. |
||||
|
|
||||
http://www.m4driving.it/files/2361.h_________________ Markus Lilja |
||||
väldigt svår att få till en bra setup på !!
_________________ Markus Lilja |
||||
|
Tack för tipset, väntar på mitt Ex nu...
|
||||
|
Har mitt Ex men sitter här o mekar data mest hela tiden
Igentligen skulle man bara hålla sig till Macen som man har varit trogen
_________________ Mikael Göransson _____________________ Tomt i garaget. |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Köpa GTR ?
|