Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1113 besök totalt |
Jubileum igen.
En halv miljon forum views! Över 500 registrerade pers (förutom alla oreggade gäster) och över 25 tusen inlägg. Uj vad vi sitter här o ljuger på ljugarbänken ![]() ![]() ![]() Jättekul att se er alla här ![]() ![]() _________________ ![]() |
||
Re: Jubileum igen.
Jättekul att vi får vara här! ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
Bästa forumet/mailinglistan jag varit med i/på. Med marginal!
Speciellt kul att det är blandat med olika bilar m.a.p. märke, pris, skruva själv/inte skruva själv o.s.v. O.s.v. (jfr en annan pågående tråd). Heders Magnus, för detta initiativ! JohanR _________________ Johan Rådlund |
||
Re: Jubileum igen.
om du inte räknar med dina egna inlägg så är det bara drygt 20000... ![]() Nätets bästa site!!! (avslöja inte att jag sagt detta för någon annan styrelsemedlem i OSC ![]() _________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
||
Jag kan inte annat än att hålla med i hyllningen - det här är det klart bästa bilforumet på nätet!! Den saliga blandningen av medlemmar, inriktningen på banracing, de utmärkta reglerna (namntvång!), all information (banskisser!!
![]() ![]() |
||
Kan bara instämma ![]() _________________ Pär Hylander |
||
Instämmer med föregående skribenter men vill tillägga att det finns en otrolig gemensam kunskap här inne, ingen kan väl allt men tillsammans så
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1113 besök totalt |