| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Jubileum igen.
|
1113 besök totalt |
|
Jubileum igen.
En halv miljon forum views! Över 500 registrerade pers (förutom alla oreggade gäster) och över 25 tusen inlägg. Uj vad vi sitter här o ljuger på ljugarbänken
Jättekul att se er alla här _________________ Magnus Thomé
|
||
|
Re: Jubileum igen.
Jättekul att vi får vara här!
_________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
|
Bästa forumet/mailinglistan jag varit med i/på. Med marginal!
Speciellt kul att det är blandat med olika bilar m.a.p. märke, pris, skruva själv/inte skruva själv o.s.v. O.s.v. (jfr en annan pågående tråd). Heders Magnus, för detta initiativ! JohanR _________________ Johan Rådlund |
||
|
Re: Jubileum igen.
om du inte räknar med dina egna inlägg så är det bara drygt 20000...
Nätets bästa site!!! (avslöja inte att jag sagt detta för någon annan styrelsemedlem i OSC )
_________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
||
|
Jag kan inte annat än att hålla med i hyllningen - det här är det klart bästa bilforumet på nätet!! Den saliga blandningen av medlemmar, inriktningen på banracing, de utmärkta reglerna (namntvång!), all information (banskisser!!
|
||
Kan bara instämma _________________ Pär Hylander |
||
|
Instämmer med föregående skribenter men vill tillägga att det finns en otrolig gemensam kunskap här inne, ingen kan väl allt men tillsammans så
Dessutom så är ju stämningen här inne oslagbar, tack vare forumpolisen Magnus kanske? hur som helst så får sajten 5 _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Jubileum igen.
|
1113 besök totalt |