Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 7815 besök totalt |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
En ny Mazda MX-5 till våren, resten av pengarna lägger jag på fjädrar, dämpare, fälgar och däck.
![]() |
Det är väl det som gör denna hobby så otroligt skoj. Man kan vara helnöjd med det man har och bara ha lite detaljslipning på schemat, och samtidigt (eller någon sekund senare) smida stora planer. Det går liksom att kombinera. ![]() Personligen tycker jag det är roligast när man lägger ribban för "nästa projekt" på en sådan nivå att man faktiskt kan nå det, även om det får ta lite tid. _________________ Fredrik Bolander --VVR-- ![]() ![]() |
Yamaha RX-1 Warrior -06, 140 000:-
Yamaha WR426 -02, med lite kringdelar, 40000:- Resten fick nog spenderas på att hålla allting igång, inkl. långloppsåka och karting. Möjligen en historisk formelbil, men när tusan skulle jag hinna åka och meka med den... En quadracer verkar kul också. _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
Självklart uppgraderat min befintliga rejsbil efter konstens alla regler, samt köpt en fin trailerdragare med bra sovutrymme m.m, bra att ha när man åker iväg på tävlingar..
|
just nu blir det nog alternativ 1...
Det beror mest på tidstillgången, vill ha en ferrari att lattja med och en banracer att tävla med i långlopp, en historisk räser att vårda och plåga och typ en m3 att åka till jobbet med, men jag är ju ung än..... _________________ Tord Ringenha11 |
Så lätt kan man köpa en åsikt med en resa till Hawaii.... ![]() _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
Efter att provat gatbil, både i form preppade standardbilar och hysteriska sportbilar av ny o gammal modell
(men bara gamla om det varit idag ![]() _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
![]() ![]() Den är inte så lite trevlig men som renodlad räser finns det kanske rejsigare tomkarosser att pilla ihop nåt på för 300' . Men jag är ju insnöad på frisörsbilar så det är väl inte så oväntat. ![]() |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 7815 besök totalt |