Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4468 besök totalt |
Långlopp 3 timmars i BMWSC regi?
Har BMWSC funderat ellar redan planerat något långlopp denna säsong? |
||||||
Re: Långlopp 3 timmars i BMWSC regi?
Hej. Nej, det har vi inte. BMW Cup kör sprintrace. ![]() Till er som hann upptäcka min fadäs, f'låt. Jag är ovan vid att vara moderator och tryckte på fel på knapp. ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
det hade däremot varit skoj med ett 3 timmars rejs. det va ungefär så länge våran bil höll när vi körde långlopp
![]() ![]() _________________ ERCUP segrare 2008 Porsche sports cup 8C segrare 2010 Nordictimeattack SM segrare 2014 |
||||||
2:55 h för att ge er en marginal ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||||
Ni är välkomna till ett 3h-race i vår (SLC) regi. Vi är vana vid besökare från BMW cup så var inte orolig ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||||||
Vet att vi surrade om att åka långa sprintlopp för 100 år sedan men av detta blev intet.
Lite mer som dom gör inom klubbracingen i UK, åker sisådär 40minuter...så det är lite lönt. ![]() ![]() Känns som om detta skulle varit en kul längd att testa. Eller som man gör i historiskt, 1h, 2 piloter. Eller så får man drass med 3 och 6h i SLC...men det gör inte så mkt, för då vinner man ju tydligen. ![]() ![]() |
||||||
![]() |
||||||
Jasså, Mannen har spydigheten kvar ser jag... (Det gäller dig också Lidström!) > ![]() ![]() Är det någon som vill ha 45 min rejs så är det jag! Min bil funkar ju både i vått och torrt.. ![]() _________________ Rikard Ahlin |
||||||
Lämna in en motion i ärendet...
om man har något förslag till förändring i reglemente eller liknande så kan man lämna in en motion som styrelsen tar ställning till inför nästa säsong. Läs mer under "BMWCup" -> "Information" _________________ /Arne Lindgren |
||||||
Hej!
Vet att vi har haft frågan uppe innan om att förlänga tävlingstiden från nuvarande ca 25min till som ni pratat om här 45min, det var inga större diskusioner i ämmnet, det föll lite på att det var några som hade små tankar och ej kunde köra i 45min racetempo på soppan i tanken. Men tanken är inte dum, hade varit roligt att prova på någon gång. /P-o Mattsson _________________ Per-ola Mattsson |
||||||
|
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4468 besök totalt |