Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 1 besök senaste veckan (7792 totalt) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hmmm, det blev ett tomrum vid 45-50. Sen blir det väl ett till vid 50-55.
Själv är jag född 1943. Hoppas jag orkar ett tag till, för det finns många okördheter kvar. Pluss en och annan oprövad inställning. Göran Malmberg. _________________ Hemipanter Göran Malmberg ![]() |
Enligt socialstyrelsen är jag "Yngre medelålders"!!!!
Dom har definitivt för lite att göra på det verket kan jag säga...sitta och grunna fram sådant!!! ![]() När är man då detta...Jo vid 27 års ålder. Men känner mig som en 14,5 åring på en nytrimmad Puch Dakota när jag kör... |
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
Vilken tur att du satsar på V8 Challenge då .... där finns det ju fler gamlingar ![]() ![]() ![]() |
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
Jag måste säga att den breda åldergruppen på detta forum med en massa olika erfarenheter är en av dom sakerna som gör detta forum till till det kanon forum det är.
![]() Speciellt när vi alla brinner för samma sak ![]() ![]() ![]() /Peter _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
Jag var tvungen att tänka efter hur gammal jag är och kom fram till att det nog borde vara 32. Körkortet gav de mig på det som numera kallas värnlösa barns dag, 1988. Sen dess har man åkt några mil både ute på vägarna och vid datorn.
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
På tal om de så är Fredriks Lindströms sketch med de temat riktigt bra! Typ att han kommer få besök hemma i lägenheten av någon myndighet: "du ska tillbaka till mellanstadiet! du är ju inte vuxen"...den känslan får man rätt ofta trotts att man är född i början på 80 talet.. _________________ /Andreas Karlsson Camaro V8TC |
tycker att den här åldershysterin börjar gå för långt.
kan vi inte införa en gemensam rejsa.nu ålder så att ingen känner sig utanför. min personliga röst är 18 (går säkert att lura i några fulla fjortisar). detta har inget med min riktiga ålder att göra, men det känns lite konstigt att det är 20-årsjubileum på första körkortet iår. men så läser man vidare bland inläggen och märker att man inte är äldst iallafall ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
Nejjjj.........fy.....jag vill aldrig vara 18 igen ![]() _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
f**n butterfly.
det handlar ju bara om att verka ung för bruuuudarna. endast gud och skattemyndigheten vet din rätta ålder. kom också att tänka på att om vi verkar riktigt unga så kanske vi kan starta en praktiskt inriktad studiecirkel i laterala g-krafter och få statliga bidrag ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 1 besök senaste veckan (7792 totalt) |