Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1487 besök totalt |
Sportvagnsmeeting / Blå bil / Hälsa på :-)
Jag kommer hälsa på på olika träffar i sommar med Automobils projektbil, en blå Porsche 968 med massa påtrimmade dekaler ![]() Anledningen till att jag ska ut på några träffturer med projektbilen är att Automobil vill synas lite ute där vi bilköratokar finns för att uppmärksamma att tidningen gör en storsatsning på massa saker vi tycker är skoj. I tidningen dyker ord som banträff och slalom upp överallt och Jonas Jarlmark har utvecklat tidningens nya (enligt mitt tycke) kanonbra testupplägg där man verkligen testar bilarna utifrån sånt jag tycker är kul och intressant. Närmast ligger ett besök på Knutstorp nu i helgen på Svensk Sportvagnsmeeting. Ni som känner mig vet att jag ogärna åker till träffar där man inte får ratta lite på banan själv men det ser ut att kunna bli lite bantid i Porschen ![]() ![]() ![]() ![]() Reklamfoto ![]() ![]() _________________ ![]() |
Kul Magnus!
Jag hade aldrig läst tidningen innan projektbilen men det blir nog en prenumeration för jag tycker att den är riktigt underhållande att läsa med bra reportage. _________________ Magnus Svensson PCSR #8811 | 993 räääser Badanka Edt |
|
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1487 besök totalt |