Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1436 besök totalt |
050716 : Japmeet, Mantorp
http://www.japmeet.nu/ Vilka får man se där i år? Vi ska i alla fall försöka få dit så många wankelmazdor som möjligt! ses // Magnus _________________ Magnus Berglund Mazda Rx7 1981 Rx5 1977 Wankel? Yes! ![]() |
||||
Några icke wankel drivna "vanliga" mazdor kommer säkert dyka upp, vet minst en övermotoriserad MX-3 (stora 2,5liters V6an i istället för 1,8) som kommer MX-6a och någon GT-R. Sen kommer våran Legend säkert dyka upp, antingen med sin blåa miata eller sin ruskigt snabba 626 V6.
|
||||
Får se hur det ligger till med skruvandet (på den blåe) men sannolikt kan jag inte hålla mig borta från Mantorp iår.
Planera för ett superarr med massor av bantid. ![]() Glöm inte solkrämen (nåt annat väderskydd ska väl inte behövas?)! |
||||
Det skulle vara jag det. ![]() Jag kommer. Hoppas få se många wankel på banan. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||||
kan inte jag trycka på ett mazda emblem på min kärra å köra =), rx7an har ju näst intill plankat designen, snudd på att det skulle gå
![]() _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
Prova Toyota märke! Men gör det lite bättre än reklamen. Annars kan du ju alltid stoppa ner en riktig spis i din bil så får du nog komma in. ![]() // magnus _________________ Magnus Berglund Mazda Rx7 1981 Rx5 1977 Wankel? Yes! ![]() |
||||
om någon frivilligt ville byta min spis mot en wankelmotor skulle jag inte tveka en sekund, är ju skitballa motorer. ![]() _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1436 besök totalt |