Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (3603 totalt) |
Någon som vet varför Fisi fick så inne så länge? Funkade inte soppariggen?
Trist lopp i övrigt, svårt att hålla sig vaken. Starkt kört av Kimi och för en gångs skull så funkade McLarens taktiker! Alono är svårstoppad i år, tror inte Kimi hinner ikapp. ![]() _________________ Magnus Hagström Ford Focus ST 2016 Volvo V60 T6 Polestar |
||||
Nej, jag tror inte det. Kanske man kan räkna det som fajt när Schumi och Trulli gick in i depå samtidigt.
Synd om Fisi iallafall, Barrichello får sluta smitta ner folk ![]() _________________ Magnus Hagström Ford Focus ST 2016 Volvo V60 T6 Polestar |
||||
Barri är inte den som smittar utan det e Ferrari som smittar med sitt smutsiga blod > ![]() ![]() ![]() Skall teamet bygga ett sandslott så får Schumi Grävmaskinen medans Barri får Glasspinnen. Tyvärr så e det så det känns sen om det e sant har jag ingen aning om. Hoppas Kimi Kommer ikapp o går om Alonso ![]() _________________ Jhonny Kokko |
||||
![]() ---------- Var det nån mer än mig som såg GP2 på förmiddagen? Det var riktigt bra racing. ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
Grymt bra kört av Alonso! Från start till mål! Drog ifrån sjukt mycke i början! 1 - 1,5s varje varv!
![]() Bra kört av Kimi. ![]() ![]() Kul att de bara är en vecka till nästa race! ![]() // N. ![]() |
||||
Yep! ![]() GP2 är ett lyckat recept! Bilarna verkar vara just så svårta att hantera som behövs för att det ska bli riktig action! Kovalainen körde ju riktigt bra! Brukar han vara så solid? |
||||
Det var ju inte han som drog, det var snigeln Trulli på andra plats som var långsam. Såg du inte hur alla efter låg på rad? om Trulli hade varit kvar i Renault så hade de haft två förare i toppen, varav Trulli hade varit snabbast! Fissi är ju närmast pinsamt efter Alonso. Trulli är snabb, synd att han sitter i en långsam bil. _________________ Jan Å |
||||
Fisi körde väl på en två stoppare? Han hade väl problem vid ett depåstopp också? Nåja, jag gillar Fisi. Fast jag ser honom mer som en racevinnare än en mästerskapsvinnare.. GP2 var ju ett riktigt lyckat koncept! Såg det för första gången igår, race nr1. Söndagens race missade jag tyvärr, jobbade ![]() ![]() Finnarna kan verkligen det här med att satsa på ungdomarna alltså. Satsar de på 15-20st ungdommar och får fram en F1-förare så lönar det ju sig...om man ändå kunde satsa så på våra ungdommar. Vill se en svensk i F1 snart ![]() ![]() ![]() Ge Wirdheim en F1 bil! ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||
Kommer bli intresant och se vad BMW hittar på! Tycker inte riktigt Wirre hör hemma i Champ Car, osså vill jag ju ha en svensk i F1 igen! _________________ Johan - Prospekterar Cayman |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (3603 totalt) |