| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Anmälan säsong 2
|
1902 besök totalt |
|
Anmälan säsong 2
Nu är det dags! Nästa vecka startar säsong två i våran GTR2002 serie. Så skynda er att gå in på den nya hemsidan http://djungeljim.no-ip.com/gtr2002/ Nytt för denna säsong bla : - omarbetad hemsida, en mycket snygg och välgjord sida skapad av Jim. - Fritt fram att välja mellan alla GT och N-GT bilar. - Starta ett team med polaren och försök vinna team mästerskapet. - Långlopp(45%) och sprintlopp(20%) var annan vecka - 16 deltävlingar, många nya banor vi inte körde första säsongen. - Nytt poängräknings system. - Inte nytt men fortfarande viktigt, att ha massor med rolig och tät online rejsing. Vi ses i Frankrike, närmare bestämt LeMans Söndagen den 6/4. Nästan en timmes rejs på en av de mest berömda banorna i världen. Vem vill missa att smiska sin racer i 300+ km/h nedför Mulsanne rakan, varv efter varv? Var med och rejsa nu! _________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||||
|
Måste ju säga att den nya sidan är grymt imponerande!!
Ska bara fundera ut vilken bil man ska köra nån som har några rekommendationer för en kille som inte är så bra på o köra? (Helst GT bilar)
Än en gång ett stort tack till djungel - jim som har lagt ner så mycket tid.
_________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||||
|
Jag har inte startat eller kört en meter ännu, men det är på G. Har anmält mig, men anmälan om vilken bil kommer senare (måste ju testa ju).
Tidpunkt för race: Kanonbra val av tid! _Hoppas_ det löser sig med att få fart på allt. |
||||
|
Gustav välj att köra Porsche 996 Turbo, dvs den lite finare sidan i startfältet
Skämt å sido, 996an är rätt snällkörd tycker jag. Marcosen är nog en av de svårare att åka fort med, det blir så lätt fina bredställ ut ur kurvorna
Sedan är det nog en vanesak tror jag. Jag tycker Porsche 993 är underbar men inte riktigt kokurens kraftig, lite nervös och halvjobbig. _________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||||
Hade iofs vart kul om det hade blivit ett blandat startfält med både N-GT bilar och GTbilar! Men jag förstår att du inte vill köra GTbil bara för dig själv Det är bara att PM:a mig om du vill ändra ditt bilval..
|
||||
har skickat ett mail... valde: Proton Comp. 993 GT2 #17 |
||||
|
BUGG!
Jag hittade precis en bugg på anmälningssidan vilket har medfört att de som inte skrivit in sin ålder i formuläret inte har registrerats till anmälningen! Det är åtgärdat nu dock - så jag får be de som anmält sig men inte fått upp sin information på sidan ännu att anmäla sig på nytt Sorry!
|
||||
|
|
||||
Jag var väldigt sugen på att köra Marcosen denna säsongen, (de stog imellan Lister och Marcos) och de började luta mer och mer åt att köra Marcos men sen kom chansen att få köra Lister med Morespeed, så då var valet inte så svårt längre
Så Marcosen får vänta ett tag till för min del, men man kan ju alltid hoppas på att de är någon annan som kommer att köra den, vore kul
_________________ mvh Viktor Pousette |
||||
Äsch då! Hade vart mycket intressant att se hur konkurrenskraftig du skulle vara i en marcos!! De är ju "hyffsat" svårkörda!! Som sagt - det skulle va kul me en marcos i serien - man vill ju ha med det där underbara ljudet i race:n!!
|
||||
|
Jaha, då har man anmält sig då......
och gjorde visst några lyckliga på kuppen.... Jag kommer att köra en MARCOS LM600, vet inte om det är något fel på mig (uppenbarligen eftersom jag alltid ligger 5sek efter per varv...) men jag tycker att den är relativt lättkörd.... _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
Förövrigt är vi nu uppe i 20 anmälningar!
|
||||
|
Värt att poängtera att det går bra att anmäla sig när som hellst under seriens gång.
|
||||
Kanon! Jag hoppas vara med på några race iaf :-) Jag klurar just på vilken bil som passar mig bäst. Klurar på Maranellon eller kanske Diablon. Så fort jag bestämt mig så anmäler jag mig
_________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Ytterligare en N-GT!
Jag kunde inte hålla mig så nu har jag anmält mig också.. I en 360 Modena. Kör normalt i M3OL i NE.se Teamet. |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Anmälan säsong 2
|
1902 besök totalt |