Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2036 besök totalt |
dörrklädsel Fyndbörsen Cup
Betr. tolkning av regler för hur dörrklädsel skall vara för att passa SSKs tolkning så kan det vara av betydelse att PM går ut till förare som anmält sig till Falkenberg. Dom flesta bilar jag har sett har inte armstöd kvar oavsett att originalklädseln sitter kvar en del med krysstagsburar får heller inte plats med armstöden. Betr. dubbla spacers så är det säkert många som har det också och en påminnelse om detta är kanske också på sin plats. Det är ju tråkigt att vända hem när man väl är i Falkenberg och alla kollar ju inte på hemsidan _________________ Rolf osbeck |
||
Re: dörrklädsel Fyndbörsen Cup
Har just pratat med Lars Ramkvist och Lasse Svensson på Tekniska kommiten och båda dom säger att vi får åka med en plåt, som det står i reglementet. Tolkningen dom har gjort på kullen är helt fel. Det kommer säkert ut nånting senare i veckan..... |
||
Re: dörrklädsel Fyndbörsen Cup
Hoppas det kommer ett beslut omgående, för vi vill veta hur vi skall göra... enligt reglememte eller inte! ![]() |
||
Utan att ta ställning till vem som ha tipsat eller inte så kan man lugnt säga att det är en jätte skandal. >
![]() _________________ Magnus Jonasson #81 9:a German Superkart Series 2010 7:a German Superkart Series 2011 |
||
Min fråga angående armstöd som kanske kunde utökats till handsfack o avlastningshyllor i anslutning till instrumentbrädor samt original hastighetsmätare, varvräknare, utvändiga backspeglar och pirattillverkade sk gr n kammar ändrade trans. utväxlingar etc. är inte längre aktuellt att få svar på då jag idag har sålt vår Fyndbörsen bil trots en lättare skada vid demo körning igår. Jag vill samtidigt passa på att tacka för a
llt umgänge i depån där alla skämtat grovt om vem som trimmat värst. Kör hårt och bygg den bästa bilen! Framförallt undvik att vara dåliga förlorare det har aldrig lönat sig. _________________ Rolf osbeck |
||
![]() Ett extra diodbromsljus i bakrutan - räknas det som tillbehörslyse? ![]() _________________ Reinhold Daubner Fiat Abarth 1000 Turismo Competicione If you can't drive fast with 56Hp you can't drive fast with 500Hp either. |
||
Reinhold Det blir ingen ny bil men om så hade varit sä hade blivit en 323 det räcker gott för att komma före alla shoppingbilar för damer. Vi har redan en 325 sedan men det blev för mycket bly. Nu skall jag ägna mig åt min försummade egendom och kanske åka och titta på er någon gång på kinnekulle så jag slipper Zigenarlivet med övernattning i tält eller buss. Det gäller ju att välja det som passar var och en, det finns folk som tycker det är kul och det har jag all respekt och förståelse för.
_________________ Rolf osbeck |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2036 besök totalt |