Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 5096 besök totalt |
Gokartkörning i Valla 4/8 kl. 18:30
Hej! Jag är nyinflyttad (nåja.. sedan ngn månad tillbaka) i Eskilstuna, och jag undrar, finns det ingen hyrgokart i närheten av Eskilstuna?... Jag har cyklat runt lite här, men det närmsta jag kommit är en halkbana, och en stadium för mc-körning ![]() tacksam för svar, och vore kul om vi kunde mötas i ngn kart-tävling ![]() ![]() _________________ -- Audi A4 TSquattro |
||
Re: Eskilstuna-bor!
På isstadion har dom haft någon bana innan om sommrarna. På http://gasa.mer.nu hittar du lite lokala bilnördar. Ses vi på Malmby 13:e aug? _________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||
Det ska finnas två banor i Västerås (du flyttade till fel stad ...), den ena i Hälla (i närheten av IKEA; http://www.vgk.info/frameset_halla_ring.htm) som verkar trevlig, den andra har jag inte riktigt koll på var den finns. Har tyvärr inte kört på någon av dem, än.
_________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||
Jag har alltid haft för mig att det finns en gokartbana i västerås typ där man svänger av till biltema, men har på senare tid insett att det är nån sorts sopsorteringsstation...
![]() Men isstadion i etuna har jag varit och kört på för några år sen. Är dock inte säker på om gokartverksamheten finns kvar där.. _________________ Mikael Cedergren Toyota Celcia |
||
På isstadion i E-tuna står det i alla fall däckstravar uppställda på betongunderlaget(eller vad det är).
Dom har haft Gokart där flera somrar, men jag har aldrig kört där. Ärligt talat verkar det inte så jättekul. ![]() Valla och Hälla är väl riktiga go-kartbanor. Det är typ 100 år sedan jag körde på dessa. Hälla-banan ligger mellan golfbanan och E18 vid IKEA. om vi tar Valla-banan så kanske herr Cednert vill hänga på, eftersom det är hans hemmabana. ![]() Hur som hellst så hänger jag gärna med, om det bara passar i tid för min del! ![]() Vad sägs om en kväll i nästa vecka? _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
Har du koll på öppettiderna? _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
Skall vi sikta på torsdag(4/8), om det är hyffsat väder!?! _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
Du kan lifta med mig, om du vill! ![]() Du ville ju ändå åka Lådbil någon gång. Kanske går att "göra två flugor på smällen", om vädret tillåter!?! _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
Peeter : Ja, det vore väldigt trevligt
![]() Är det någon här som kört på den, och kan berätta lite om banan möjligen? ![]() Är det bra kartar etc? Inga tjälskot i banan ? =) _________________ -- Audi A4 TSquattro |
||
Jag skulle gärna hänga på ... men det faller på två saker:
Min bil står fortfarande på verkstan ![]() ![]() ![]() Blir det fler tillfällen villl jag gärna hänga med. ![]() _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||
Vi skulle ju kunna tröffas vid Q-star macken som ligger mellan Katrineholm o valla.
Åker ni lådbilen så rekommenderar jag er att åka Hålsta- Svalboviken- Floda- Valla. Trevlig väg med bitvis ny asfalt ![]() Banan är det inget fel på... Ny asfalt för nått år sedan om jag inte mins fel. Kartarna är väll inte dom bästa, men inte heller dom sämsta ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 5096 besök totalt |