Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 7778 besök totalt |
handbroms lite... men den orkar inte, bara att hålla full gas och stämpla med vänstran på bromsen så kommer röva fint...
![]() ![]() _________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Super Seven Suzuki Swift Sport -14 Toyota Rav4 Gazoo Racing -24 Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld ![]() |
||
![]() filmen var ju riktigt trevlig.. även kul att en av dom absolut sämsta väningarna kom med ![]() provade handbromsen men då däcken var lite för varma så ville de inte riktigt släppa ![]() men men kul var de iallafall ![]() _________________ Linus Eriksson Honda Nörd ! |
||
Hur går det med konbanekörningarna?
Blir det inte mer? Varför får ni inte låna platsen igen? Sen så satt jag o funderade på om inte asfaltsplanen strax utanför Kvibille, vid gamla macken vid gamlaE6 är användbar? Eller kanske för liten, kommer inte riktigt ihåg hur den såg ut precis. |
||
Pär: jag skulle kört - men kunde icke få ett tillräckligt tydligt svar om jag köra med obesiktigad bil eller ej. MVH/ ........K _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
eyyyy jag driftade ju oxå
![]() Roger Gustafsson>>> dom va visst inte så förtjusta i svarta märkena som blev... ![]() lastbilsparkeringen är inte så lämlplig.. lite liten... _________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Super Seven Suzuki Swift Sport -14 Toyota Rav4 Gazoo Racing -24 Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld ![]() |
||
Tråkigt, men det försvinner ju rätt snabbt. Menmen. Ja, den ytan är kanske lite liten. O flygplatsen har ju inte konkat ännu... Elakt, förlåt, visst ska vi ha kvar flyget!! Vi får väl se efter en annan plats, det dyker nog upp! |
||
Tja igen... Var förbi oskarström, längst ner vid det gamla industriområdet vid Nissan.
Där är ju en jätteplan! Bulig som fan, men kanske någon smart skulle kunna planera en bana mellan de värsta knölarna? ![]() |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 7778 besök totalt |