Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 5806 besök totalt |
Jag kan kolla upp priserna. ![]() Jag har kört Grand Prix eller vad det nu var på Hälla. Vi var 3-4 i varje lag och delade på en kart med (cirka) 15 minuters pass. Kommer inte ihåg hur länge vi körde men det var rejält med körtid. ![]() Ska kolla upp detta på måndag. ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||
Tack för en kul kväll!
Bra initiativ! ![]() Meldert... kolla inte så noga i papprena, det är ju ändå den som hämtar den här ![]() ![]() Jag är rädd att ngn kan bli kaxig annars... ![]() Kul med filmen från mitt "taktikrace". Det blev en del konstiga spårval då. ![]() MVH Anders ege (inte EG...) _________________ Anders Egeland - avdankad racerchaufför Kör mest barnvagn och mtb nu för tiden. |
||
Vi hade ju bestämt att du skulle ha tio sekunders tidstillägg, för att du hade tjuvtänat och bor 500 meter från banan... ![]() Skämt åsido! Det var en jäkligt snygg omkörning, som jag inte alls hade väntat mig just där! ![]() ![]() ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
Vet inte om detta ska fortgå i denna tråd eller om vi ska starta en ny i "Inför träffar"?
Iaf så har jag kollat detta med Hälla hyrkart. Priserna blir nog vad som står på deras hemsida. Öppetiderna bör vi kolla av via telefon i samband med bokning osv. Iaf så finns hemsidan här. http://web.telia.com/~u21803295/ Klicka på "Karting" och "Hyrkart". Efter överenskommelse kan man sy ihop långlopp eller liknande. Tidtagningsutrustning finnes. Vad säger ni? ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 5806 besök totalt |