Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: BMW Banraceobjekt
1532 besök totalt
Sergmo
Tyringe
Här sen Jun 2004

Trådstartare

Söker efter något roligt objekt som kanske skulle kunna passa mig.

Bygget skall helst vara baserat på e30 eller 02 modellen, ej 5,6 el 7 serie.
Rullande chassie el hel bil har ingen betydelse..... i 25 - 30000 kronors klassen.

Slå en signal om ni har något roligt stående.

Min mail fungerar tyvärr ej.

MVH Patrick
0731-578839
0451-22399

Hagelstorp
Här sen Jul 2004

Jag har en E21 323:a med tillhörande reservdelsbil som jag börjar tröttna på. Ingen bur, rost och sprucken topp (idag) > . Rensad och delvis upplagad rost, körd på bana som den står. Ruskigt kul!
Delar att få ihop en bra bil medföljer...

Vespa PX 200 -83
Vespa P200 -80
Mazda MX-5 -91
En vit Opel -18
Citera
Karl Birgander
Älvängen
Här sen Sep 2003

Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36
Citera
Sergmo
Tyringe
Här sen Jun 2004

Trådstartare
Tack för alla svar! Jag söker främst en bil med bur, hyfsade stöttor och bromsar.. Motor och drivlina är det sekundära. Jag har själv en 325im 88 som kanske vill hitta ny ägare.....kanske,kanske om rätt objekt för race dyker upp. Givetvis erlägges mellanskillnad kontant....

Fortsätt att skriva....

MVH Patrick[/b]

Brämhult
Här sen Jan 2003

Tjenare!

Jag råkar sitta på en 323i -86 med komplett folkracebur, nya originalskivor fram med Ferodo DS3000-belägg (gått 5 varv på Anderstorp), RBF600-bromsvätska, specialfjädrar fram och kapade standard bak. Karossen ser hyfsad ut i sin silvermetallic förutom lite rost här och där och en bula på ena framskärmen och frontspoilern.
Den är rejält utrensad men allt som behövs fungerar förutom toppen som är blåst numer. Resten funkar kanoners. Ingenting är gjort åt dämpare, bussningar och sånt, men 14" originalfälgar med bra sommardäck och 16" OZ Racing Split-fälgar med OK R-däck på följer med. Även vinterdäck på plåtfälg om du så skulle vilja.
Bilen är besiktad t.o.m. december men den är avställd.

Slå en signal om du är intresserad. Absolut inga överpriser på bilen. Den är inte värd några 20.000 precis för det är ingen raceklar pärla att ställa upp i BMW Cup med. Dock som banåkabil lär den fungera kanonbra. Den gick jämt med gamla rallycrossvolvos på Anderstorp för några veckor sedan till en kylarslang sprang läck vilket ledde till att toppen gick snett.

Du hittar förresten lite bilder på bilen om du trycker på min bil-knappen här nedanför.

0705-849136

Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen
Citera
General
sthlm
Här sen Okt 2004

hej!

har en e-30 kaross till salu...
långloppsbil med vagnsbok, godkänd bur, hjulupphängning, plåt och plastskärmar (m3 breddning)
avstannat projekt som kan bli bra med lite arbete för relativt billiga pengar.. (inget är billigt i motorsport!! )

just nu rollad mattsvart , men med en ny lack och en motor så är det bara tuta och köra!!

mvh thomas
070 461 21 95

Tyringe
Här sen Jun 2004

Trådstartare
Tack allesammans som har visat intresse, men nu har jag hittat mitt objekt.....

MVH Patrick

1532 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande