| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Live for speed - S2
|
1 besök senaste veckan (6837 totalt) |
Japp så funkar det, de tillåter t o m att du installerar på fler datorer för eget bruk (LAN) men du kan bara vara online med en dator samtidigt. _________________ Martin Öberg
|
||||||
Då borde väl inte en unlocker vara så olaglig? om dom nu tillåter att installera på hur många datorer som helst (?) för att bara spela på lan? |
||||||
|
Näe, kanske inte som det verkar, men du vill ju göra nått som annars kostar pengar.. precis som vilket crack som helst? Som jag förstår deras regler får du installera hur många du vill på dina egna datorer, och det gör väl "kodägaren" inte i så fall.. Så olagligt, tja kanske inte, men bryter det mot deras regler, utan tvekan..
Men visst, har du nån polare som vill knappa in sitt konto å låsa upp så kan du ju testa hur mycket du vill.. _________________ Magnus Hagström Ford Focus ST 2016 Volvo V60 T6 Polestar |
||||||
|
Tjo på er!
Avundsjuk som man är men inte har några pengar så har ja tjatat, o tjatat, o tjatat osv på morsan. Så nu betalar hon nog mitt LFS!
Enda problemet är att hon har haft en dålig upplevelse med att handla över nätet så hon vill ju inte betala för mig med sitt VISA så läste jag vidare på www.liveforspeed.net och hitta att man kan betala via Paypal. Det jag undrar är om det kostar något att öppna ett Paypal konto och bara sätta in pengar så det räcker till LFS? Är det några problem? Kvittar hur mycket jag säger; "Mamma, det är nemas problemas hos LFS, dom har inte blåst nån som jag vet iaf..." för hon vill inte ändå. Ha de fint! |
||||||
|
Emil, om din mamma har "banken på internet", så finns det något som kallas "E-kort" på de flesta banker.
Det är ett elektroniskt visa-kort, som man kan fylla med tex 24pund (vilket LFS kostar), och kortet funkar då en gång. (dvs, e-korts nummret). Så det finns ingen risk att ngn kan missbruka det då. lycka till med köpet =) _________________ -- Audi A4 TSquattro |
||||||
okej. Hon svamla nåt om de. Men det har nog löst sig. Brorsan köpte de precis. Så mamma får ge honom stålar så betalar han. Fan, överlycklig nu ju Enda tråkiga är att jag inte är vid min dator förräns imorrn, o ja vill ju rejsa!
Säg då att jag loggar in på mitt konto. kör lite på nätet o kollar så att de funkar. Är det bara att logga in på min polares dator med mitt användarnamn o gamepassword fast hans dator oxå har internet? Sen kan vi bara köra på lan? Edit: Har spelet nu. Fasen va smidigt de va. Skrev te brorsan då, inloggningsuppgifterna, på inte mer än en minut så hade jag låst upp spelet. Riktigt bra! Har även testat de me att min polare på lan loggade in och de funkar utmärkt! Edit2: obizzz (och självklart om någon annan vet..), det du skrev om lan. Jag har ju loggat in först, sen min polare här på lanet. Om han går in o lirar på nätet, så kan inte jag göra det samtidigt? Men om han sen stänger ner o kör me sig själv bara, kan ja bara gå in o köra online igen då? Utan att jag förlorar någon sån "aktiveringspunkt" (Vet inte vad det heter men men.) Man har väl 2 såna från början? Nu står det ju att jag har en kvar... |
||||||
World Record är på 1:08.120 så det är väl inte helt illa! _________________ Magnus Hagström Ford Focus ST 2016 Volvo V60 T6 Polestar |
||||||
oj. 1.08.12 är ju inte för dåligt
|
||||||
http://www.lfsworld.net och logga in med sina kontouppgifter så kan man kika på sånt där.. _________________ Magnus Hagström Ford Focus ST 2016 Volvo V60 T6 Polestar |
||||||
|
Tjo!
Då har ni här min första Lfs film. En liten drift film där jag driftar ett varv runt Kyoto Ring National med FZ50! Inget mer att säga förutom att det är första gången jag gör en film och första gången jag ens tittat på redigeringsprogrammet Vegas... Program jag använde: Live For Speed S2 Fraps Vegas Ashampoo Shrink And Burn Längd: 1:30 Storlek: 45 mb Länk: http://rapidshare.de/files/5483130/B En länk till: http://norrkoping.swenet.nu/mikael/L För er som inte tankat från Rapidshare innan så skrollar man ner, trycker på free, sen skrollar du ner igen när sidan laddat igen och väntar några sekunder(du tar en plats i kön helt enkelt), sen trycker man bara på Bosse Drift.avi som står där... Hope u like it!
/Bosse
Btw, 1.10.88 har jag nu
Edit: En länk till... |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
Live for speed - S2
|
1 besök senaste veckan (6837 totalt) |