Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
781 besök totalt |
Konbanekörning på Lunda 18/9
Hej, Peugeotklubben kommer ha en träff på Lunda den 18/9 och jag tänke passa på att fråga er tjejer som hänger här på Rejsa om nån av er är intresserade av att komma och köra. Information om träffen finns här: http://www.peugeot-sport-club.com/forum/viewtopic.php?t=28720 Jag vill gärna att om ni är intresserade av att komma, så skicka ett mail till angelika@towbike.com Mvh Angelika _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||
Låter kul, men Alfan rullar för tillfället vare sig framåt eller bakåt... >
![]() Vi funderar lite på att arrangera en speciell Track Day för tjejer i Motorklubbens regi- kan det vara av intresse? Känns litegrann som att tjejerna inte riktigt vågar köra med killarna. Kanske p g a testosteronröken på banan... ![]() _________________ Barbra Bohannan Se7enänka, Scorpiodräpare & lycklig Alfista. Kör med: ![]() |
||
Jag skulle vara på att köra då iallafall (även om jag törs köra med killarna ![]() _________________ Marita Stjärnek |
||
Nu är det dax för ytterligare en dag på Lunda.
Är det några tjejer som är intresserade av att vara med den här gången? Vi har träffen den 13/5, mer info finns på www.peugeot-sport-club.com Maila mig om ni är intresserade. Mvh Angelika _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
781 besök totalt |