Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 18655 besök totalt |
[quote="
En så vältrimmad organisation som BMW SC, har ni också dåligt utnyttjande av bantiden mellan 16:30 till 17:00? Den halvtimmen kostar ju lika mycket att hyra per minut...[/quote] Ska inte precis säga att den haltimmen är dåligt utnyttjad! Då de flesta faktiskt hinner köra sig och bilarna trötta och väljer att åka hem tidigare ser jag bara som possitivt. För dom som har ork och material kvar finns därför en bra stund att köra oavbrutet med mindre trafik på banan. Vi har en ganska stor trogen skara som stannar in i det sista. ![]() _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
Förutom på Sviesta som jag inte var med på, så har pitlane varit "full" tills stängningsdax hela 2005. Tidigare om åren var det vanligt att det var "tomt" vid halv 5.
Det är nog så att det är svårt att få folk att sluta köra, än att det är dåligt med folk till stängningsdax _________________ Stefan Larsson |
Jag hade gärna kört 16:30 till 17:00 men ett bromsbelägg la av vid ca 16:30, så det var bara att sakta rulla in i depån, men då hade jag fått flera fria varv med högt tempo
![]() Jag kan intyga att jag fick köra så mycket jag själv orkade och mitt material klarade ![]() om man ska klaga på något så hittade jag aldrig om det fanns någon plats där man kunde hitta ett aktuellt tidsschema, det fick ju göras en del justeringar på söndagen. _________________ Tobias Geijersson ![]() |
Jag upplevde att det fungerade så bra det kan under rådande omständigheter.
Kan inte vara helt enkelt för 2 egentligen helt fristående klubbar att ro ihop ett dylikt arrangemang helt utan minsta strul. Jag är ny i klubben men än så länge ger jag ![]() ![]() _________________ Conny Palm -BMWSC-BMWCS- BMW 320i BMW 330i BMW 530d http://www.garaget.org/?car=8980 |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 18655 besök totalt |