Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Norrland; Bilsport letar - efter DIN bil (?!)
975 besök totalt
mull
Stockholm
Här sen Mar 2005

Trådstartare

- - - - - - - - - - - - 8< - - - - - - - - - 8< - - - - - - - - -
Nu startar Bilsports roligaste resa!!!

Tidningen Bilsports Redaktionschef, Mikael Johansson, och ordmanövrerare, Gunnar Ljungstedt, drar till Norrland. Nu!
På torsdagsmorgonen den 18 augusti startade bilen i Karlskrona. Gunnar plockas upp i Stockholm och därefter ställs siktet norrut.
Det finns inget tidsschema. De blir ute på fältet mer än en vecka i alla fall. Grabbarna åker på måfå och jagar häftiga reportagetips längs vägen. En hel del tips har redan strömmat in.
Bilen, en blå Ford Mondeo ST220 Kombi, är dekaltrimmad så alla kan se var Bilsport håller hus. Dessutom, så länge tekniken funkar, kommer en resedagbok publiceras på www.bilsport.se.
Bägge figurerna är begåvade med någorlunda sociala talanger och var sin mobiltelefon. Uppgifter finns i resedagboken.
Jo, de åker till Norrland. De åker långt norr om Norrköping. Kiruna på lördag? Troligen.
Hänger du med i resedagboken vet du vad de råkat ut för, var det hände och vart de är på väg.
Årets ballaste roadtrip har blivit verklighet!

Maila!
mikael.johansson@fabas.se
gunnar.ljungstedt@fabas.se

Ring!
Micke | 070-413 99 66
Gunnar | 070-566 40 44.

Resedagbok
http://www.bilsport.se/roadtrip.php

Ajden
Klippan
Här sen Sep 2004

Så du har hittat hit du också, vällkommen till gemenskapen

Blev tvungen att skicka ett mail till dom och berätta att dom måste lära sig leta lite bättre i Sundsvall.

offtopic: Har kommit på att jag måste vara bilberoende i kväll.... Har slutat dricka alkohol bara för att kunna köra bilen till och från Kåren trotts att det bara är 800 meter dit. alt. jag är jävligt slö...
Citera
TheProphet
Sundsvall
Här sen Sep 2003

Ajden skrev:
Så du har hittat hit du också, vällkommen till gemenskapen

Blev tvungen att skicka ett mail till dom och berätta att dom måste lära sig leta lite bättre i Sundsvall.

offtopic: Har kommit på att jag måste vara bilberoende i kväll.... Har slutat dricka alkohol bara för att kunna köra bilen till och från Kåren trotts att det bara är 800 meter dit. alt. jag är jävligt slö...

Än mera offtopic: Jag är så galen att jag börjat hälla spriten i bilen för den verkar tåla den bättre hahaha

Allmänt banåkaforum
975 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande