Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1377 besök totalt |
Road & Track - Flygande mile testdata
Här är ett riktigt intressant test som ni kan studera. Även den som enbart gillar att svänga kan säkert hitta något intressant här - trots allt. ![]() Stående engelska milen med en oerhört intressant radda bilar. RUF-bilarna klarar sig väldigt bra i konkurrensen. Testföraren om RUF R Turbo: "That car just pulled. It launches harder than any other street car I have ever driven. The torque is incredible. The traction is tremendous, and it's really fun to drive." Jag har själv kört just denna bil och jag kan bara hålla med ![]() Men det är oerhört överraskande att RUF CTR Yellowbird från 1987 klarar sig utan att skämmas ett endaste dugg! Vilket monster! och så har den över 10.000 mil på mätaren! Här är resultaten: Standing Mile Top Speed and Low ET ![]() Videos på alla bilarna _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
Undrar hur snabb den här är...?
http://home.mobile.de/SIDvG2PR4AJWL4 _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
Känner iofs inte killen, men är det Adams CTR och Turbo R som testas?
Edit: Adams Turbo R är ju iofs röd så jag förmodar att det inte är den i testet. Edit II: Ser även att det är "Yellow Bird" som testas så min fråga får väl besvaras med "NEJ!". ![]() _________________ Anders Dauner |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1377 besök totalt |