Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 3 besök senaste veckan (12114 totalt) |
Min bror tog 550 bilder, de flesta ekipage är nog med(även MC). Skulle ha blivit en extern länk här o nu, men när vi laddade upp dem så blev det något fel så vi måste göra om det
![]() Den som väntar på något gott.... :woot: _________________ Lasse Alfons |
||||
Här kommer bilderna du frågade efter Stratosquattro
![]() ![]() ![]() ![]() Är det någon mer som vill ha bilder på sin bil ifrån Anderstorp, så kan jag ha det. _________________ Linus oscarsson Bmw e30 m3 -87 Bmw e36 m3 -94 Bygger en banracing bil av en e30 Mekaniker för Team Surprise i Ercup |
||||
hehe ja vanliga continental däck blir rätt varma och hala efter några varv. så det fick bli lite bre ställ på vissa ställen. men det va kul ändå ![]() ![]() men lägg gärna upp den bilden om det går. vore festligt. Norden: tack för bilden MVH _________________ Henric Nilsson ----------------------------------------------- vw golf mk1 kitcar volvo 242 Grp H Rallybil http://www.hlm-motorsport.se |
||||
Hehe, vad hade du i slutet av rakan? Fanns ju en Astra 1.4 också, fast olättad ![]() >Ni andra! Tackar för de fina bilderna ![]() Mvh: En av förarna av den svarta Celican. _________________ Popovic Denis |
||||
om det är någon som har bilder på den vita M535an så skulle jag gärna vilja se dem.
Stort tack på förhand, Mvh Christer _________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
||||
Min bror började snacka om upphovsrätt, men efter lite mutning i form av en tank bensin så...
![]() 550 bilder finns här: www.plf.se/anderstorp De flesta som var där, finns med. Ifall det är någon som vill ha en bild på sin bil förstorad eller som riktigt foto, så är det bara att kontakta Peter via www.plf.se. EDIT: Bilderna är ej redigerade. _________________ Lasse Alfons |
||||
Han lyckades nog få med alla för tom min bil var med och den vara bara ute 1 varv! Fina bilder hälsa din bror att han är välkommen att fota igen! Mvh Martin _________________ Martin Johansen |
||||
Jadu, ca 145 km/h innan de var dax att fresta de stackars tefaten till bromsar. Jag och kompisen i Astran körde i ungfefär samma tempo, varv efter varv ![]() _________________ -Tobbe Henricsson, Frilans |
||||
Du får chansen den 6 september ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||
Hehe. Kul att köra iaf. Kommen ni 6/9 också? _________________ Popovic Denis |
||||
Ni ser ut och haft en väldigt kul kväll på Scandinavian Raceway...vädret verkade vara kanon. Mycket bra bilder har man ju sett i alla fall....
![]() ![]() ![]() Synd att man inte kunde vara med den gången, får satsa på nästa träff... Väl mött !!! Mvh Martin _________________ Martin Hjelmquist >>UcklORacing>> Njutbilen: Saab 9-5 Aero-02 Busbilen: Saab 9000 Cse 2,3TURBO-93 |
||||
Jadu, jag är anmäld och kommer med en lite mer hottad Fiesta än förra gången ![]() _________________ -Tobbe Henricsson, Frilans |
||||
gött å se
härligt många bilder på min gamle bil också. något säger mig att dom flesta väntar sig mer fart i kärran när man ser mitt färgval!? men den grova ytan som blir när man rollar gör att luftmotståndet ökar drastigt , kan också vara bristen på motor ![]() kommer kanske med tiden men tills dess tack för en kanon kväll. får se till att få till ett rejs med stratosquattro nästa körning verkar som vi åker lika fort. ![]() ![]() _________________ Dennis Hansson Lärare fordonsprogrammet Ängelholm Förare/mek Guldgossarna Racing |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 3 besök senaste veckan (12114 totalt) |