| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
rFactor har släppts !!!
|
2717 besök totalt |
|
rFactor har släppts !!!
Spelet är släppt... Vad säger ni om följande features?? Physics Updated 15 degrees of freedom physics engine Advanced tire modeling Support for 4-link rear suspension Engine boost modeling Complex aerodynamics Head physics, cockpit vibrations, detailed bump modeling All-new track-specific terrain data file system Graphics/Sound DX9 advanced graphics engine Real-time day/night transitions Projected headlights for nighttime driving Adjust player and opponent volume ratio See the apex with the Look Ahead slider Adjust your seat and mirror while in the driver's seat Updating real-time scoring towers Expanded and enhanced gauge and LCD features for vehicle cockpits Improved loading times Updated sound engine Changing engine sounds based on upgraded vehicle performance Gameplay Career mode with upgrades that affect the vehicle's appearance, performance, and sound Define AI opponent types, strength and aggression Races can be lap based, time based or both Vehicle upgrade system Vehicle economy including mileage Ambient and track temperature changes throughout the race More configurable keys than you can shake a stick at Multiple Racing Series with vehicle and circuit filters Grid editing Camera/Replays Full screen monitor and ability to rewind Freely move camera from any position including the ever famous exclusive ISI Swingman Spectator mode Greatly enhanced replay system including clip splicing Move, duplicate or delete replay clips while assigning camera movements to each Export replays to AVI files defining compression and size options Multiplayer Completely new multiplayer engine <-------
Built in race statistics reporting to web based RaceCast system Built in friends list Server bookmarks Dedicated server, including single click option Native voting system Add AI to multiplayer games Built in IRC chat Boot and ban player lists that can be passed around Security checks to combat potential cheating RaceCast Join or watch any race from RaceCast Search through past races Downloadable XML race results Driver profiles with statistics rRank formula utilizing a wide range of driver statistics See who's online and on what server open Architecture Extensive support for modders Easy to use customizable multi-language support Define a league schedule Rules to simulate different types of racing Completely customize your controller Drop in new vehicle liveries Det kan nog bli bra det här..... ISI har äntligen släppt deras MP test demo på deras nya spel rFactor. Samma känsla som GTR fast lättare att kontrollera bilarna tycker jag. Undrar om det kommer bli en massa moddar på denna grafikmotor som tex F1C? om då GTR inte går att modda så tror jag nog tyvärr att GTR är dött. Men vi får se... Ska vi testa och köra lite online någon dag? http://www.rfactor.net/downloads.sht Syftet med denna test är att testa MP-delen på detta nya spel. Därför så finns det bara tre biltyper (Type A, Type M, and Type Z) och en bana (Toban Short). Lite bilder:
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Re: rFactor MP demo släppt!!!
Det värkar väl hyfsat tyckte det hackade lit men det kanske är en inställnings sak eller så blir det bättre när spelet kommer,Detta är väl mest en Multi test ?? _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
Precis, detta är bara ett MP-test. Det är v 0.6 så det finns lite utveckling till att göra. Men det som är kul är att vi simrejsare får vara med och tycka om ett spel....
Både GTR och rFactor är ju nästa generation av ISI-motorn... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
_________________ Oskar fridh rondellkrossarn |
||
|
Har provat online nu - tycker också om det faktiskt.
Känner igen feelingen och ljudet från ett annat hett "Tyskt" lir
Kommer detta innan, så vete 17 om man inte kör detta istället. Tar man bort all hjälp är det helt ok. _________________ Roger Thellbro "JRT" Team Nordic Racing |
||
|
rFactor börjar närma sig....Enligt lite inlägg som jag läst så är den på väg att släppas nu....
http://forum.rscnet.org/showthread.p _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
|
||
|
Japp, då var det beställt här också! Jag tror på rFactor så jag köper det osett....
Tänk på en sak ni som köper det via Paypal. Välj Paypal USA. Det blir ca 40 SEK billigare än om ni tex väljer Paypal UK eller Paypal EU. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Hmm ... såg inte att man kunde välja ... men jag köpte via VISA direkt och betalade 34.99 Euro. Arrgghh .. förlorade jag en stor stark nu??!!! ...
|
||
|
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
rFactor har släppts !!!
|
2717 besök totalt |