Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 8384 besök totalt |
2005-09-11 Anderstorp BMWSC (OBS! Nytt datum)
Hej. BMWSCs sista banträff och Cup-race för året närmar sig. Det går av stapeln Söndagen den 11/9. Tyvärr så har Anderstorp dubbelbokat oss och Auto Motor & Sport till lördagen den 10/9. ![]() BMWSC har fått ge med sig och vi kommer därför köra på söndagen den 11/9 istället för som tidigare annonserat lördagen den 10/9. Mer info om träffen kommer! ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
Jepp, videokamera i bilen alla varv! Föv skall nog inte den som kan tveka med cambern. Själv tänka jag kolla hur mycket det går att köra med. _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
Får jag ihop min bil kommer jag också. Kopplingsbyte står på tapeten och med två veckor kvar borde man få ihop det. Jobbar i Stockholm och jobbet har också ett kontor i Anderstorp. Känns som det blir en kombinerad visit till Anderstorp vecka 36 =)
Mvh, /Carl |
||
Hej!
Som tidigare SportClub medlem undrar jag om det är möjligt att komma och gasa lite på Anderstorp i egenskap av endast BMWCS medlem nu när bankörnings abstinensen börjar komma krypande ![]() och i såfall vad det kommer att kosta, och om det går att betala på plats? Korta eller långa slingan? _________________ Christian Ryman BMWCS #2928 |
||
Går att lösa: 300 kr i medlemsavgift + 350 kr i träffavgift ! Har du racinglicens ? Annars kan du lösa en PR-licens....skriv också ut ett ansvarsfrånsägelsedokument och fyll i och ta med.... http://www.bmwsc.com/files/ansvarsbe Det är långa banan som gäller ! Wilkommen...... ![]() ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||
Under vilka tider disponerar BMW SC banan?
Eventuellt har jag möjlighet att komma förbi en sväng på eftermiddagen. Är det ok att köra då trots att jag inte varit med på förarmötet? ![]() _________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||
Klart att du skall komma förbi.
![]() ![]() _________________ John Carlsson ________________________ Porsche 996 GT3 Cup 2004 |
||
OJ ![]() ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||
För alla rutor utom framrutan. Riktigt billigt, måste dock skicka dit mallar så att de kan skära till dem, alternativt gör man det själv. Jag räknade på 2,5 kvm vet inte om det är i underkant men jag tror att det räcker. Priset var riktigt bra. 3500 kr ej tillskuret kostar det i Sthlm.
![]() Fel tråd för detta vi tar resten via PM _________________ John Carlsson ________________________ Porsche 996 GT3 Cup 2004 |
||
Vi disponerar banan tom kl. 18. Incheckningen stänger kl. 09:20. Eftersläntrare får leta upp en BMW SC arrrangör för att se om möjlighet finns att deltaga. Det finns ett förslag på ett andra förarmöte för ev. PR-åkare runt kl. 11-12 så någon enstaka "morgontrött" medlem kan smygas in där, men det är inget löfte utan enbart en möjlighet. Banor är dyra att hyra, och kräver därför tajt planering för att utnyttjas på bästa sätt. _________________ BMW MC-klubben |
||
Richard,
Eftersom du redan är medlem i BMW SC så dyker du upp på Anderstorp när incheckningen börjar med träffavgiften, och licenserna (förar och funktionär) i plånboken. Ingen föranmälan behövs för medlemmarna. Vi ses på Anderstorp ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||
Jag som hadde både AMS och BMW träffen inbokad denna helg. Sedan ringer Loaded och övertalar mig att köra scuderian med dom och tre andra CSLer. Tjaaa scuderian har jag ju inte kört och Loaded ska ju köra en timme egen tid på slingan, så jag kunde inte motstå denna lång helg.
Vil någon ha min plats på AMS träffen dagen innan BMW har sin, så säg till. Då är ni ju uppvärmda tills BMW träffen ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 8384 besök totalt |