Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 4577 besök totalt |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jag tycker att du borde vidga dina vyer och satsa på en riktig "riskokare" ! ![]() Som t.ex. Särås S2000 ![]() Då får du både bakhjulsdrift och japansk kvalitet! ![]() _________________ Mvh Benci_Hovanyi ![]() Gotland Ring 1:33,33s |
Såg en sån här i byn häromdagen, men tyvärr, den väcker inget habegär... Men motorn kan jag ta och stoppa i nåt annat... _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
Har du din limousine kvar? _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
Ja den har jag kvar, har bytt till Koni sport kit dämpare och fjädrar samt r-däck. Gick hyfsat i Norge i våras men det är en tung pjäs att köra på bana med. Tror du ska behålla din banräser, finns inte så många andra bilar som går bättre på bana.
_________________ Martin Häggström |
Nej det är sant, men du har väl sett skälet till varför jag startade tråden? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
...och du vill att jag ska sälja min riskokare som hittills fungerat bättre än någon av dina bilar?? ![]() _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
Det kan jag inte hålla med om. Jag anser att BMW är kanske den bästa bilen alla kategorier, till och från banan. Porschen gör sig bäst när man kommit fram. _________________ Stefan Larsson |
Klart som tusan att du skall behålla bilen och lära dig meka istället, Sörpan. Efter några år har du bytt allt, så då vet du hur du skall göra till nästa gång det går sönder.
Lägga lite pengar på att låta någon gå igenom bilen grundligt varje vår är kanske inte heller helt fel. _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
Att låta min husmekaniker gå igenom bilen grundligt har han nog gjort fler gånger än jag kan räkna... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
Ja det är trist när den går sönder under säsongen, motorfästet och balken beror nog på hur den körs men i övrirgt så beror det mesta på ålder/slitage och nu är det bytt så den håller några år till....förutom allt annat som kan gå sönder.Nya bilar havererar ochså. _________________ Martin Häggström |
Att åka omkring med hjärtat i halsgropen och vänta på när nästa sak ska gå sönder är inte så trevligt. Känner mig nästan som Kimi Räikkönen...
![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 4577 besök totalt |