Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 5257 besök totalt |
En insugsventil den här gången, startplacering elva... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
Det finns ju ganska stora chanser att montoya craschar halva fältet och tar alonso med sig imorgon med tanke på att montoya inte har något att förlora på att satsa hårt, vilket han även verkar göra.
_________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||||||||
Det tror jag iallafall. Varför trodde du det bara ett tag? Hans däck var väl inte så slitet sa väl kommentatorerna? Bra kört av Kimi! Att komma fyra med en oplanerad depåstopp och en avsnurrning. Det är riktigt imponerande. Alonso som är säkerheten själv ser jag som klar världsmästare 2005 ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||||||
Jag vart lite tveksam när dom inte kom bland dom 8 första om mina misstankar var befogade, ![]() Så jag får säga att jag tror att det var för att få en bättre placering på Schumacher som dom tog in Barrichello. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||||
Samma funderingar finns visst kring Barris kvalvarv. Att det justerades lite via telemetrin för att få in honom strax bakom istället för framför Schumi. För egen del både tror och hoppas jag att Ferrari låter förarna rejsa om det! _________________ /Kristian Elisson |
||||||||
En sak slog mej under förarintervjun efteråt. De var som vanligt fullkletade med dekaler, men ingenstans stod det 'Michelin'.
- Vill inte stallen associeras med dom? - Är det Michelin som skäms för att visa upp sej? _________________ Johan Rådlund |
||||||||
Michelin kanske låter resultaten tala för sig själva? _________________ /Kristian Elisson |
||||||||
Jo, vi vet det, och alla andra racinggalningar. ÄNNU märkligare. När jag kollar på bilderna från podiet i går så har alla Michelin-kepsar på sej. Men någon gång innan intervjuerna har dessa försvunnit ![]() Nej, det är ingen viktig och världsavgörande fråga... _________________ Johan Rådlund |
||||||||
Det jag blev mest imponerad av igår var antalet bilar som körde hela tiden.
Visserligen hade nån enstaka bil bytt maskin under helgen, men driftsäkerheten börjar bli imponerande. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||||
Precis. Det har alltid vart så känns det som. Alltid har Barrichello drabbats av "otur" så fort han haft en bra chans på att klå Schumi.. Men men, det spelar ingen roll nu.. Hoppas Rubinho får visa vad han går för hos BAR. Barrichello är väl rätt så ojämn som förare tycker jag, men när han ibland blixtrar till så är han lika bra som Schumi eller bättre. Men det är ju jämnheten som avgör. Bara att kolla Renault vs McLaren ![]() Ps. Ska köpa en Renault Cognac och fira att Alonso och Renault vunnit förar VM ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||||||
o jag skall köpa en Koskenkorva och deppkröka för att Kimi missar VM ![]() _________________ Jhonny Kokko |
||||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 5257 besök totalt |