Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
897 besök totalt |
Fjäderbensstag och snö
Har monterat ett från BMW motorsport idag. Blev det någon skillnad?? Inte en aning. Det snöar som f*n. Gjorde ett försök att åka o handla men vände efter 30 m. M3 med sommardäck är helt kass i blötsnö. Vart tog våren vägen? Bilen är nyvaxad, nyservad och sommardäcken sitter på. Jag kanske inte är ensam om att hata snö just nu. _________________ ![]() Jan Nagy |
||
Jag kanske inte skall nämna att vi har sol och att det bara regnade häromdagen?
![]() Att jag sedan sitter inne och är sjuk + att bilen inte är ihopsatt är en helt annan sak... ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
En jäkla tur att solen tittade fram. För ett par timmar sen jag var på väg att greppa luren och ringa Lage och snacka fjäderbatonger och eldkastare med honom!
![]() ![]() ![]() _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||
Jan,
Du får dräggla lite över M3an på Bilsalongen istället (den finns en bit ned): http://www.nollettsjuett.se/bmw/phpbb/viewtopic.php?t=350&sid=4128a0592c4e589b82bc0b9caa7304e6 _________________ Lars H Bamsefar kan vara närmare än du tror.... |
||
Re: Fjäderbensstag och snö
Det är väl bra träning att köra på snö här hemma, när du skall ner till Ringen snart! Du har väl sett hur det ser ut där?!? ![]() ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
Fina bilder Lars. Fanns det några stolar att provsitta? (Sparco, Recaro etc.)
Peeter. Jag tror att min armsvett kommer tina upp hela Eifelbergen under mitt första varv. Växthuseffekt är inget mot ett varv på ringen. Ska bo på Zur Burg när jag är där. Kommer bli lika spännande som att köra. _________________ ![]() Jan Nagy |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
897 besök totalt |