Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1748 besök totalt |
TURBOperformanceclub på Gelleråsen 17/9
Turbo Performance Club arrangerar årets sista banträff på Gelleråsen, Karlskoga Motorstadion den 17:e september. Det blir en dag med enbart bankörning, vilket ger tillfälle till att köra slut på däcken innan säsongen slutar. Vi välkomnar även förare till andra fordon än Volvo! Då vi av tidigare erfarenhet vet att uppslutningen av egna medlemmar inte är överdrivet stort ger detta tillfälle till övriga att köra en hel del på banan. Avgiften för övriga att köra är 300:-. För övrig publik är det fri entré. Info om banan: http://www.karlskogamotorstadion.com Hålltider för dagen 08.00 Portarna öppnas 09.00 Bankörning 12.30 Lunch 13.15 Bankörning 17.00 Slut för dagen _________________ Mikael Persson |
||||||
Jag och min pappa kommer nog ner också, alltid roligt att få köra med lite olika klubbar
![]() Klas NSX: Hittade bara en tråd i forumet träffar, VIKTIGT inför träffar (tror jag tråden hette) den sa inget om förarmöte eller besiktning. Men du får inte var berusad eller lägga lakrits i depåområdet, så om du klarar att hålla dig från det så är det nog bara att tuta och köra ![]() _________________ /Petter Ledin |
||||||
Jag kommer att köra bort det sista på säsongens r-däck
![]() Efter gårdagens batalj på Sviestad är man taggad till tusen ![]() _________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||||||
Jag har tänkt att komma så nu är det bara att hoppas att väderprognosen håller sig
![]() Är det bankörning hela dagen eller gör TPC som Saabklubben och kör 201m och annat trams under delar av dagen på banan? _________________ Magnus Svensson PCSR #8811 | 993 räääser Badanka Edt |
||||||
citat:
Är det bankörning hela dagen eller gör TPC som Saabklubben och kör 201m och annat trams under delar av dagen på banan? Hmm Saabklubben?? Du menar väll Saab turbo Klubben, eller? Saabklubben är en glassätarklubb för äldre saabas. _________________ Johan Sjölinder |
||||||
Magnus är det banmöte nummer 14, 15 eller 16 för din del i år ? ![]() _________________ ![]() Staffan Bergholm, 911 TURBO -91 |
||||||
Hehe ja du Staffan jag tror att det är nummer 14 och jag känner att jag behöver återvända till brottsplatsen innan säsongen är över för mitt självförtroende fick sig en ganska rejäl knäck sist och denna gång blir det nog inte flat out i snabba vänstern ![]() Du känner dig inte lockad av en solig dag på Gelleråsen så här på slutet av säsongen? _________________ Magnus Svensson PCSR #8811 | 993 räääser Badanka Edt |
||||||
Vad göra
![]() ![]() Samt lägga ett massivt trägolv där i mellan ![]() Gelleråsen ser jag som ett måste detta året oxå ![]() ![]() _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||||
Lol, samtidigt så vet du ju att det funkar med fulll gas.....oftast ![]() Jo jag är grymt sugen, skulle verkligen vilja åka. Har dock bestämt mig för att spara på materialet tills jag fått hårdare chassi. _________________ ![]() Staffan Bergholm, 911 TURBO -91 |
||||||
Det är väl då typiskt förmyndarsverige. Aja vad är väl en bal på slottet. _________________ /Klas Pihl |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1748 besök totalt |