Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1291 besök totalt |
MMMM på knutan (stor bild)
Såg härliga bilder från Knutstorp. Nån som vet vem fotografen som heter Alex är? och vad det var för träff? http://albums.photo.epson.com/j/Albu Den här var inte helt fel ![]() ![]() _________________ ![]() |
||
Utan att ha laddat ner heeeeela bilden (sitter på modem
![]() ![]() Den är otroligt trevlig att se och höra LIVE - Vilken sång.. ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||
Jag har hört den två gånger, den ena gången (bmw club möte) så körde han och peggen (compact med m3 motor) samtidigt. Tror den gick med mindre ljuddämpning då. Vacker sång var det iaf :woot: Men sedan under de rejset jag såg lät den ingenting så de var inte lika trevligt. _________________ /Andreas Karlsson Camaro V8TC |
||
Peggens compact kördes av Andreas Boström och CSL:en och den var bara med under träningen. (Fegisar
![]() Kan säga att de låter fint utifrån, men att bli omkörd av dessa bilar nerför rakan i sin egna, odämpade, plåtlåda... DET var en upplevelse!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vill inte låta petig, men rätt ska väl vara rätt? ![]() |
||
När jag var i tonåren (för länge sen) så stod det ofta en svart CSL i närheten där jag bodde,
som jag brukade "dräggla över". Den var fantastiskt snygg! ![]() ![]() ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
|
||
Det var 2000 han precis hade tagit hem den...lagom till Knutstorpsträffen.
Minns hur det skallrade till i is:en än idag...när han passerade. ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1291 besök totalt |