| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW M3 -95 - BMW Cup -
|
10 besök senaste veckan (77651 totalt) |
Passar väl inte på mitt spjällhus ändå..
|
||||
Gissa om ngn har tipsat om detta för längesedan...men "det går ju inte snabbt med en 4:a på bara 200hk..."
Kämpa på kompis, snart är det ljus i mörkret igen. |
||||
|
Nu ska det byggas igen!
2 dagars vilande och lite fotbollstittande har lugnat mina nerver.. Nu är originalinsug ordnat (får det nästa vecka), ska byte till original-DME, originalinsug och luftmassemätare.. Nog med trim och sånt.. för tillfället... hoppas bara inte denna motor skurit ihop... _________________ Johan Dahl |
||||
|
Det ordnar sig ska du se...
eller så finns det ju riktigt gamla s14 ..hör med Knut Knutsson på Antikrundan
_________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||||
|
Här kommer några bilder från Anderstorp...
Bra trasa till oljestickan, va?
Tappa inte gnistan! Nu har du förbrukat all oflyt. Tänk dig att du nästa år kör helt utan driftstörningar. Gött, va? Lycka till!
_________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||
|
|
||||
|
Tjena Toni!
Nej det blir inget Anderstorp heller... Som du kanske såg sist på Anderstorp så blev det ganska stillastående för min del... Har inte orkat riva ner allt igen... Det blir ett vinterprojekt av det hela! Till våren ska det fräscht, inte minst med tanke på ny lack! Ny front, huv och bagagelucka i glasfiber är beställda! Vi ska borra upp motorn till 3.2 liter! Förresten; någon som har ett bra förslag på ny färg ? Just nu lutar det starkt åt vitt... rejsigt ! _________________ Johan Dahl |
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
Nu är det inte bara Murphy utan även den onde själv som besökt mig...
Lånade ut mina däck till Stefan Larsson (det är INTE han som är den onde) så han kunde köra BMW Cup i söndags.... Pallade upp bilen plockade till mig däcken och lämnade över dem till Stefan.. Nu har bromsarna blivit stulna!!! Mina Porschebromsar, skivor, klossar, slangar m.m. är borta... Vad är det för jävla värld vi lever i egentligen ??? _________________ Johan Dahl |
||||
Nä, fy fan vad surt! Helt sjukt att man inte kan få ha något i fred. Lider med dig! |
||||
> Stog bilen inlåst? _________________ /Kristian Elisson |
||||
|
Garaget var tyvärr fullt av andra bilar så den stog ute MEN vad har det egentligen med saken att göra?
De allra flesta av oss är uppfostrade med att det som är mitt är mitt och allt annat låter vi bli... _________________ Johan Dahl |
||||
Bedrövligt >
Är du säker på att det inte är Janne som har lånat lite igen...? _________________ BMW MC-klubben |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW M3 -95 - BMW Cup -
|
10 besök senaste veckan (77651 totalt) |