Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 5839 besök totalt |
Trevligt var det med att åka bana med den vita valen;) Svansmotorpremiär på bana är ju lite specielt, rör sig lite mer än en gammal 02á....Men tiden talar för mig, först sakta sen fort, sakta in i böjen fort ur, inte släppa gasen i böjen. Det här kommer att bli kul. Håll i er i OR till våren!
Flat sex/tack för bilden. Det lutar men, snygg är han! Tackar för ett bra arr också och trevliga människor! och nån måste ju gifta sig den 24é, ja menar höst bröllop. Kan inte bli bättre. Svamp i maten, bra rödvin, lite vilt till huvudrätt, Bröllopsresa i Italien......så boka av Knutstorp nån, gift er istället ![]() jag vill dit! _________________ Jens Lanvin |
||
Nice meeting you Anders ! Sorry the accelerator was stuck to the floor I couldn't slow down ![]() That's the new version of the excuse generator for fast guys ![]() More seriously I am really starting to get on well with my car, took time to get really used to her and do the "necessary" improvements to make a mono turbo car exploitable on the track. Hope I didn't scare anyone in the last stint, I think I was the only R2 car still around, I tried to take it easy when there was traffic but I had a slight misunderstanding with a Boxter in the Mjölby curve when I didn't know if he was going to let me pass or not, sorry about that ![]() _________________ Vincent Mannent Porsche 964 3,3T |
||
Tack för bilderna! Tillhör dinosaurierna som kör med analog kamera och film som måste framkallas... ![]() Har ingen aning om jag kom förbi, jag försökte vara så lite i vägen som möjligt... Kommer nog fortsätta i OR ett tag till ![]() ![]() Ja, både jag och frugan kommer till Knutstorp den 24:e, vi fick blodad tand båda två! ![]() _________________ ![]() Peter Bouveng 964 C4 Cab '90 |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 5839 besök totalt |