Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1388 besök totalt |
2005-09-18 KSR Konbana, Kalmar
Som synes i tråden: http://forum.ksr.se/viewtopic.php?t= Så kommer Kalmar Streetracers att försöka greja en konbana på Kalmar Flygfält. Prelimininärt än så länge, men man kan ju anmäla sig och hoppas! KSR medlemmar har förtur! OBS! Jag har inget med evenemanget att göra, men då det kanske är svalt intresse bland KSR så kanske nån kan hitta en plats? /karl ![]() ![]() _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||
enligt ovan länk är det 12 av 20 platser kvar att fylla ut.
![]() ![]() 71 personer körde Blackrace i lördags, men bara 8 som är på en konbana.... vad är det för ställe man hittat till? ![]() ![]() så se till att anmäla er så att jag får köra! ![]() ![]() /karl _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||
enligt PM trafik jag haft brukar man kunna lösa engångmedlemsskap för 50 kr.
jag funderar på att engagera mig i KSR och greja lite mer sådant här. vi får se hur det blir... synes! /karl _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||
ok tråkigt! Hoppas på nästa gång igen då, troligtvis nästa år med ksr iaf _________________ Mvh Martin Peterson Bilar: 2st Honda Civic 1200 -78 Audi A4 Quattro 1.8T -01 |
||
Hoppas bara att det inte regnar som det gjorde förra gången ni körde.
Mina däck är inte anpassade för det och så blir det så blött i sittbrunnen ![]() Å andra sidan skulle jag nog behöva träningen. _________________ Joakim Winkler Miata -91, 300ZX -91, Laguna Coupé -09 |
||
Efter att ha läst i kraven som kommit upp nu så lutar det starkt åt att jag inte kommer.
![]() Min bil har inte rundslagsningsskydd från fabrik (även om jag anser att min båge med största säkerhet är bättre än vad sådana brukar vara). Sen har jag lite halvtaskigt mönsterdjup på framdäcken, 3mm blir nog svårt att hitta på dem. _________________ Joakim Winkler Miata -91, 300ZX -91, Laguna Coupé -09 |
||
Vad tråkigt! Jo kraven på däck bla va lite väl. _________________ Mvh Martin Peterson Bilar: 2st Honda Civic 1200 -78 Audi A4 Quattro 1.8T -01 |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1388 besök totalt |