| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Server #1 LeMans 030406
|
2117 besök totalt |
|
Server #1 LeMans 030406
ok servern är nu uppe för träning! Kom ihåg att tanka game.gdb-filen och ferrarin.. Och ät mycket kolhydrater
IP: 80.217.200.128 |
||||
|
Nu är servern omstartad! om ni inte kan connecta - starta om datorn o försök igen...
|
||||
Aj då, jag glömde maten på spisen så jag parkerade o rusade ut i till köket.
|
||||
|
Kom tillbaka johan!
Vi kom ju på att det räcker med att den som blir DQ:ad går in o ur servern.....
|
||||
|
Jaha, och nästa gång kanske man kommer ihåg att definiera en tangent för "reset car"...så slipper man bli liggandes upp-och-ner efter att ha bromsat på sig och hamnat utanför banan...skitkul att starta sist men ändå leda nästan hela första varvet!!!
_________________ Mårten Olsson PCS 7003 |
||||
|
Hua, inge bra kört av mig idag....
Kvalade dåligt. Arbetsledde mina mekare dåligt (gjorde ett depåstopp ca ca 40-50 sekunder.... Kraschade typ 15 ggr. Men jag körde ivf två varv under 4 min ((3,56 nått,första gången för mig)
Ni andra åkte bra, jämnt med 4 sek skillnad bara, grattis!
_________________ Pär Hylander |
||||
|
|
||||
|
|
||||
Gjorde samma sak, satt och tittade på dig också samtidigt
Nästa gång vet jag dock hur man skall göra... _________________ J0hanC@rlström BMW i4 M50 |
||||
Tackar, jag tycker den är riktigt skön att köra. Vi får se hur det går på en långsam bana..... Men jämfört med vissa andra servrar så stod vi stilla på våran......
_________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
|
Kul race!! Vilket kaos det blev i starten! Alla bilar stod stilla för mig.. sen helt plötsligt hade alla kraschat... Nåja - starten hade väl inte så stor betydelse i det här racet.
Grattis till segern Thomas!! Hur lyckas man med detta??
|
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Server #1 LeMans 030406
|
2117 besök totalt |