Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2589 besök totalt |
10 Minuter kvar , till f1 racet asså...
Sitter här med RTL och www.f1.com ... det är ju sk*tbra ![]() Ser ut att kunna bli ett riktigt spännande race med regn och framförallt Webber på tredje startrutan ![]() |
||
|
||
Starten är skjuten på minst 10 minuter
![]() |
||
Starten har gått men dom åker på ett led efter Safetycar ..... Man ser att Mayländer tar i vad han kan med mercan... fast F1orna cruisar lugnt efter
![]() |
||
Webber satte snabbaste varvtid på varv2.... efter safetycar förståss
![]() |
||
|
||
|
||
Firman i Jordanen tappar framhjulet mitt på rakan och kan inte bromsa och kör rakt in i Toyotan av Panis
|
||
I samma kurva som Pizzonia och Montoya åkte av varvet före.... jäklar vad snabb han var funkis att hoppa upp på barriären när schumi kom...
![]() |
||
Klart spännande race när man inte ens vet efter rödflaggan vem som egentligen vann. Tydligen var det Kimi
![]() Hur folk kan applådera när folk kör av begriper jag inte, men det hördes på TV när M.S. vinglade av banan. Lite väl många pacecar-situationer för min smak, men det var väl inte så mycket att välja på. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
Re: 10 Minuter kvar , till f1 racet asså...
Tittade på Nascar på Eurosport istället ---- mycket roligare ![]() _________________ DRM Corvette 2000 FRC/Anders Rosvall http://www.vette.se - Rototest, 4-hjulsinställning, Corner weight |
||
Snacka om händelsefyllt race... fast min rapportering dog samtidigt som Telias ADSL förbindelse..
![]() |
||
Ett minst sagt händelserikt lopp!
Räikkonen har ju verkligen visat vad han går för! ![]() ![]() ![]() Mc Laren, Ferrari och Jordan turades om att ligga i ledning under loppet. Även Renault, Williams och faktiskt Jaguar(!) hängde ju med hyffsat i toppen. _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
jo kimi van tydligen, har inte en susning hur f*n dom tänkte när webber krasha... för det skrotades 2 till bilar bara av delarna på banan...
sen va det ju kul att kimi vann, tror han kan vinna eller iaf komma top 3 iår... sen va det ju kul att "blötbane experten" som dom kallar honom, dvs stor shumi.... åkte av med vatten planing... ![]() _________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2589 besök totalt |