Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 6 besök senaste veckan (5680 totalt) |
Det är en jury som gör det slutliga valet. Vi får hoppas att dom är snällare än i Idol i alla fall
![]() ![]() Så här står det att läsa i tävlingsreglerna: 8) Discovery väljer ut de 30 bästa förslagen och sammanställer på en lista ut av samtliga inkomna förslag. Detta urval bedöms även av en rating av användarna på mydiscovery.se. De 30 förslagen går sedan vidare till juryn som väljer ut 3 nominerade. En av dessa väljs ut som vinnare. 9) Urvalen kommer ej att ge fördel till något specifikt ämne. Alla ämnen kan bli utvalda. Programförslaget skall ligga till grund för en bra och intessant historia som skall ge tittarna till kanalen en unik upplevelse. 10) Juryn består av en grupp på 3 personer. 2 personer som kommer från dokumentarfilm-festivalen Tempo, och en person som arbetar på Discovery Networks Nordic. Snacka om att min idè skulle kunna bjuda på en unik upplevelse ![]() ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||
Förhoppningsvis gör det en bedömning utifrån antalet röster också.
Finns ju ingen anledning att de ska välja en programidé där ett fåtal personer röstat högsta betyg när det samtidigt finns över 200 personer som visat intresse och röstat för din idé. Antalet röster/potentiella tittare måste ju vara minst lika viktigt om inte viktigare än ett fåtal fullpoängsröster? ![]() _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g ![]() |
||
Man tycker ju det.
Sen kanske dom har i tanken hur pass lätt det är att genomföra idèn. Dom kanske redan har en budget för var programet får kosta osv. _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||
Äh, lätt fixat, kör Belcar på Spa i stället, mera lätt att stava till ![]() Ringen tjötar ju alla om ändå.... F.ö. kul program ide. ![]() Jag har en idé om programsponsor med det upplägget (mot väl tilltagen provision ![]() _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||
![]() *hukar mig eftersom en del verkar ha moraliska aspekter på såna här omröstningar* _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||
Fast jag har nu via sex olika webläsare hemma röstat på Green Hell med femmor och bara ettor på flyget och vargen och det ändrade sig faktiskt. Så även om han fått många röster så är en hel del ettor... _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g ![]() |
||
om man tar bort de två cookies från www.mydiscovery.se så kan man rösta igen, och igen och igen (om de inte gör en ip-unikkoll innan sammanräkningen).
![]() |
||
En 5 från mig.
Röstade 1 på övriga på topplistan och då åkte några ur topplistan... Så gå in och rösta 1 på alla ni orkar. _________________ Niklas "Nillet" Olsson | Westfield SEIW = NILLET RACING = https://www.ellensagentur.se https://www.cancerstiftelsen.se |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 6 besök senaste veckan (5680 totalt) |